Gå til innhold

Dark Souls skal terrorisere Windows (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet får en flerspillerdel via Game For Windows Live-systemet

 

Ti kroner på at du nok må registrere spelet på ein GWFL-konto og logge inn for å i det heile tatt kome forbi hovudmenyen. Er ikkje som om Dark Souls har ein separat multiplayermodus, og GWFL-spel har ikkje for vane å respektere det uansett (jamfør GTA IV, Arkham Asylum, Bulletstorm...).

Lenke til kommentar

Games for Windows Live betyr rett og slett skip for min del. Støtter derimot ikke pirateri av den grunn.

 

Ser ikke problemet med å bare hacke spillet etter kjøp. Det er ditt spill du kan gjøre hva f.... du vil med det så lenge du ikke kopierer spillet og deler det med andre.

 

Men GFWL er noe dritt, hvorfor skal utgivere legge til slik drit, også etterpå klager de om at salget på PC var dårlig. Akkurat som han som klaget på at all piracy av bulletstorm gjorde at man ikke fikk en oppfølger og i samme sekund innrømme at porten til PC var elendig. Når man velger kjappeste utvei (dårlige porter, idiotisk DRM, ræva spill osv.) får det konsekvenser de konsekvensene er at spillet selger dårlig. Da hjelper det ikke å klage på piratkopiering når man har lagt opp til at folk ikke bruker penger på spillet i første omgang.

 

Blir et kjøp, men det er også fordi spillet er så bra at jeg kan overse GFWL, kjøpte f.eks ikke det nyeste batman spillet da jeg ikke orket herket som jeg hadde med 1ern.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra nyheter dette her, men en Demon's Souls: "Prepare To Die edition" hadde så absolutt ikke vært å forakte. Liker begge spillene altså, men foretrekker Demon's en anelse. Hvem er det egentlig som eier publiserings rettighetene til det spillet nå? Noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...