Gå til innhold

Toshiba slipper gigantisk nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende oppløsning på Excite 13. Etter iPad 3-lanseringen hadde jeg i det minste håpet de andre produsentene skulle prøve å holde tritt. Til tross for at det er høyere oppløsning enn mange bærbare med 13" holder ikke dette på et nettbrett med 3" større skjerm enn iPad. Utenom dette ser den veldig spennende ut, mange tilkoblingsmuligheter og relativt god pris. Blir spennende å se om den blir noen suksess.

Lenke til kommentar

Skuffende oppløsning på Excite 13. Etter iPad 3-lanseringen hadde jeg i det minste håpet de andre produsentene skulle prøve å holde tritt. Til tross for at det er høyere oppløsning enn mange bærbare med 13" holder ikke dette på et nettbrett med 3" større skjerm enn iPad. Utenom dette ser den veldig spennende ut, mange tilkoblingsmuligheter og relativt god pris. Blir spennende å se om den blir noen suksess.

De kommer nok etter, men Excite 13 var jo antagelig ferdig utviklet når iPad 3 ble lansert, vanskelig å vri seg rundt og gjøre noe med det så raskt. Men, de kommer nok relativt raskt etter vil jeg tro.

 

Ellers må jeg si at det er ett spennende og fristende format, men ikke oppløsning :(

Lenke til kommentar

Har Ipad 2 selv.

 

Ipad 3 synes jeg er lite imponerende. Med tanke på at 4G ikke finnes i Norge. Super-oppløsninga er imponerende, men også svakheten. Min største positive opplevelse med Ipad 2; er batteritiden.

 

Skal ikke tvinge alle tablet-produsenter til å følge etter. 1600 x 900 er bra!

Lenke til kommentar

Har Ipad 2 selv.

 

Ipad 3 synes jeg er lite imponerende. Med tanke på at 4G ikke finnes i Norge. Super-oppløsninga er imponerende, men også svakheten. Min største positive opplevelse med Ipad 2; er batteritiden.

 

Skal ikke tvinge alle tablet-produsenter til å følge etter. 1600 x 900 er bra!

4g finnes i oslo, stavanger, bergen og trondheim. Det er bare den nye ipaden som er stilt inn på amerikanske frekvenser og ikke europeiske frekvenser.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...