Gå til innhold

Test: Her er Norges billigste nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg vet ikke hva jeg skal si.

 

Jeg kommer aldri til å handle fra Pixmania, og for å være ærlig handler jeg heller fra Dustin, Komplett, MPX m.fl. før jeg bruker NetOnNet også. Pris er ikke alt, og så lenge det ikke er enorme forskjeller holder jeg meg til disse. Og skulle det være noe annet har man alltids Amazon o.l.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Billigst er ikke alltid best, holder meg langt unna Pixmania etter alt negativt omtale som de har fått pga. service og levering etc etc.

 

Betaler gjerne en hundre lapp ekstra for servicen som f.eks komplett eller Dustin gir, som leverer raskt og ikke gir deg trøbbel med å sende ting i retur om noe skal være galt.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor man sammenligner billig og service istedenfor.

 

Ser man kun på pris sier det ikke stort.

 

Isteden for billigst, dealextreme er jo ennå billigere, men ennå dårligere der det er ren tilfeldighet at noe virker og tollbehandlingen kan fort gjøre ting dyrere igjen.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Pixmania er en av de dårligste butikkene jeg noen gang har kjøpt fra, jeg kjøpte en mus der, det tok dem 5 måneder for å levere musen... kanskje de er billig, men jeg foretrekker mye heller dustin home, komplett/MPX, cdon, netshop, DI og net on net (jeg kjøper ting hvor det er billigst). de burde ha lagt til service på denne testen også, for da hadde dårlige nettbutikker som pixmania ikke vært så høyt på denne listen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er også generelt sett negativ til Pixmania, men burde egentlig ikke være det. Kundeservicen jeg har fått av de har alltid vært upåklagelig. Kjøpte 6 harddisker fra de og en var DoA. De sendte ny med UPS dagen etter så jeg fikk ny harddisk 3 dager etter at jeg snakket med kundeservice. Mener dette absolutt er innenfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan så være, men jeg vet mine rettigheter, og etter en mail fram og tilbake pleier de også å ta seg av alt som har med reklamasjon å gjøre. Vil også legge til at jeg har opplevd problemer med sider som komplett etc. når det kommer til reklamasjon (spesielt i forbindelse med laptop), så pixmania er nok ikke de eneste som håper på at en kunde i ny og ne og ikke kjenner sine rettigheter.

Lenke til kommentar

Bestilte mobiltelefon hos Pixmania for en stund tilbake. Mottok en telefon som fungerte i en måned før den tok kvelden. Pixmania brukte 6 måneder for å konstatere at telefonen ikke kunne fikses... Etter mye mas og frem og tilbake, så klarte jeg endelig å rive pengene mine fra hendene deres... Så greit nok at de er billigst, men jeg kommer alikevel ALDRI til å handle der igjen.

Lenke til kommentar

synes nesten litt synd i NetOnNet siden de akkurat har startet med reklame som bruker den forrige testen deres. og 1 dag etter at jeg ser reklamen kommer hardware med ny test, litt morsomt egentlig xD

 

Den har de kjørt lenge, tror de startet med den kort tid etter sist test. Ser mer ut som om de har funnet den fram igjen nå :)

Lenke til kommentar

Pixmania har jeg hørt for mye dårlig om til at jeg prøver... Har alltid hatt god erfaring på etterkjøpssiden av Komplett, så jeg har holdt meg til dem for det meste. Billigst er ikke alt.

 

Dustin har jeg hørt at det er gode på garantier/reklamasjon også, men har ikke hatt noen sak med dem (enda) så det er vanskelig å uttale seg om.

Lenke til kommentar

Godt å se dustin komme så langt frem.

Og at HW.no har tatt for seg litt brukererfaringer i tillegg til prisnivå.

 

Personlig bruker jeg kun dustin. De har et bra utvalg, er villige til å ta inn alt de ikke har hatt som jeg ønsker å kjøpe (så langt) og strekker seg langt for å yte god kundesupport.

Komplett er min butikk nr2, og har hatt grei erfaring med dem, om gjerne noe dyrere på endel produkter.

 

Jeg føler det er verdt å betale litt ekstra for god service når ting ikke helt går etter planen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...