Gå til innhold

Corsair fortsetter å satse på gamere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå setter jeg alltid pcen i esken den kom med jeg da, (så jeg slipper riper og bulker) så det hjelper lite om den har håndtak eller ikke. en god bæreveske som følger med et kabinett hadde jeg sett på som en lan pc!

 

Hæ?

 

Du vet maskinen trenger luft på alle kanter, vifter you know?

Lenke til kommentar

Jeg forventer ingen litterære mesterverk når jeg leser artikler på hardware.no, men dette var en trist lesing.

 

"... men har også begynt å produsere en lang rekke andre dingser ..."

 

"... og en rekkevidde på omtrent 13 meter kan du farte rundt i hele rommet ..."

 

"... og med en 50 milimeters-elementer på hvert øre ..."

 

"Hodesettet har selvfølgelig også en mikrofon med innebygd støyfjerning, slik at viftebråk og barneskrik (?) ikke blir sjenerende..."

 

"... samtidig som den (det?) har plass for (til?) alt det en gamer skulle ville (måtte ønske?) putte i den (det?)."

 

"... slik at du raskest mulig kan sette inn alle skjermkortene dine." Lian-Lis løsning er 10 ganger bedre. Uansett, bytter du skjermkort oftere enn sokker, i og med at dette nevnes som en nyvinning?

 

"I tillegg til dette har Corsair også stappet (valgt å legge ved?) inn tre 120-millimeters vifter ..."

 

 

surround-lyd, surroundlyd... which one is it?

 

Du starter med å bruke riksmålformen avsatsning, men bruker hovedmålformen av lading. Greit å være konsekvent på det området.

 

Forøvrig (riksmål), for øvrig (hovedmål).

 

 

Annet enn det ovennevnte er det ingenting å utsette på.

 

Med forbehold om trykk, skrive og grammatiske feil.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
nå setter jeg alltid pcen i esken den kom med jeg da, (så jeg slipper riper og bulker) så det hjelper lite om den har håndtak eller ikke. en god bæreveske som følger med et kabinett hadde jeg sett på som en lan pc!
Hæ?Du vet maskinen trenger luft på alle kanter, vifter you know?

 

bæreveske.....

så du går rundt og løfter pcen din konstant, mens du bruker den?

altså et godt kabinett uten den markedsførings dritten på toppen, og en god veske/bag jeg kan frakte pcen i...

Lenke til kommentar

Vengeance 2000 blir garantert kjøpt. Mine gamle Sennheisere begynner å slite på årene.

Hvilket hodesett hadde du? Hvis du hadde et Sennheiser hodesett uten USB i tillegg til at du har et dedikert lydkort vil du garantert bli skuffet. Har du lyst på et skikkelig hodesett har du mye mer igjen for å investere i Sennheiser PC 360 G4AME. Det er åpent, så ørene dine blir ikke svette og det har overlegen lyd!

 

1209315-a.jpg

Det oser kvalitet og er robust som bare det! :D Jeg kommer aldr til å kjøpe noe dilldall med USB til min stasjonære PC, nå som er jeg vant til dette. Til en bærbar uten dedikert lydkort er det derimot en god løsning.

Lenke til kommentar

Jeg har Sennheiser PC161 som jeg betalte 1600,- for. Det er noen år siden nå, men det selges faktisk enda.

Verdt hver eneste krone synes jeg. Grunnen til at jeg skal ha meg Vengeance 2000 er kun for det at de er trådløs. Digg å slippe å rulle over kabelen med kontorstolen, og digg å kunne hoppe bort i sofaen med de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...