Gå til innhold

Samsung knuser Apple


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gledelig. Nå mangler det bare at Samsung lanserer en serie som kanskje er litt dyrere enn konkurrentenes, men som de garanterer for oppdateringer til og support på i minimum to år. Litt som Googles egen Nexus-serie. Det, også må de fikse batteriproblematikken rundt at ANdroid OS spiser batteri pga. driverkrøll på enkelte telefoner. SNART...

Endret av NgZ
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jammen, hallo! Samsung har flere modeller enn Apple. Det blir blodig urettferdig med en slik sammenlikning.

Heldigvis slipper Apple snart Iphone10 som vil revolusjonere mobilmarkedet.

 

Jammen, hallo! Samsung kan da ikke noe for at appel har kun 1 modell dha :p

 

Men revolusjonerer ikke appel alt de lanserer?

Lenke til kommentar

Gledelig. Nå mangler det bare at Samsung lanserer en serie som kanskje er litt dyrere enn konkurrentenes, men som de garanterer for oppdateringer til og support på i minimum to år. Litt som deres egen Nexus-serie. Det, også må de fikse batteriproblematikken rundt at ANdroid OS spiser batteri pga. driverkrøll på enkelte telefoner. SNART...

 

Som Nexus-bruker føler jeg meg forpliktet til å arrestere deg. Nexus er Google sin egen serie, ikke Samsungs. Samsung har lagd to Nexus-er (Nexus S og Galaxy Nexus), og HTC én (Nexus One). Hvem som lager den neste vites ei. Det er dog Google selv som står for oppdateringer av disse telefonene, ikke produsentene.

 

Dog, er så enig i at oppdateringspolitikken til telefonprodusentene er helt bak mål.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jammen, hallo! Samsung har flere modeller enn Apple. Det blir blodig urettferdig med en slik sammenlikning.

Heldigvis slipper Apple snart Iphone10 som vil revolusjonere mobilmarkedet.

 

Jammen, hallo! Samsung kan da ikke noe for at appel har kun 1 modell dha :p

 

Men revolusjonerer ikke appel alt de lanserer?

Hehe, ingen revolusjon på lenge der i gården :)

Jammen, hallo! Samsung kan da ikke noe for at appel har kun 1 modell dha :p

Har ikke Apple tre modeller i salg?

Joda, men 4S er vel eneste toppmodellen, Samsung har S2 og Note. Det var dårlig spesifisert av meg.

 

Kewlt at de gjør det så bra. Jeg håper Samsung fortsetter trenden og ikke drar en Nokia :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jammen, hallo! Samsung kan da ikke noe for at appel har kun 1 modell dha :p

Har ikke Apple tre modeller i salg?

Joda, men 4S er vel eneste toppmodellen, Samsung har S2 og Note. Det var dårlig spesifisert av meg.

 

Kewlt at de gjør det så bra. Jeg håper Samsung fortsetter trenden og ikke drar en Nokia :)

 

Du glemmer Galaxy Nexus! ;)

Endret av Bradley Cooper
Lenke til kommentar

Latterligt. Skulle heller sett hvordan tallene var om Samsung kun lanserte 1 mobil i året. Om Apple hadde solgt mer en Samsung hadde jeg bare ledd av Samsung. Ingen av de "store" bør selge mindre enn Apple siden de har flere modeller i salg. Om BMW hadde 10 biler i salg og Volvo kun 3 hadde det vert en flause for BMW å ikke selge mer...

 

Husk at det er et par milliarder som får med seg lansering av ny iPhone. Ingen andre telefoner er mer i media, filmer og seier.

 

F.eks:

 

Norske publikasjoner om iPhone i media:

 

*Rykter om neste generasjon (dette er med på å gjøre nordmenn oppspilt)

*Før lanseringen (se bilde ovenfor)

*Etter lanseringen

*Hysteriet rundt smartmobilen (folk som står i kø, mangel på enheter i butikk osv)

*Førsteinntrykk

*Tester

*Pris og hvor du får kjøpt smartmobilen.

*Salgstall

*Flere andre diverse nyheter

 

Norske publikasjoner om Galaxy S II i media:

*Tester

 

Les mer her om hysteriet

Endret av Open-Source
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...