Gå til innhold

TG12: Dag 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele dekningen har etter min mening vært skuffende! Greit nok at det er slitsomt å punge ut artikler samtidig som man er deltager på et slikt arrangement, men litt dekning bør da være mulig.

 

Jeg har spesielt savnet intervjuer med deltagere både før, under og etter arrangementet, filmer fra inne i skipet, og selvstendige artikler fra besøk, messer, foredrag og lignende. Intervju med HW rekka var det utrolig nok heller ikke viet plass til.

 

Tidligere var noe av det morsomste å se gjennom bildene som var blitt tatt på TG. Bekledninger, hyller og morsomme sovestillinger er eksempler på bilder fra arrangementet som burde vært å finne i en bildekarusell etter endt TG.

 

Til og med lokalaviser har dekket dette arrangementet bedre enn hardware.no. Når man besitter så mye kunnskap i tek-nettverket (f.eks akamredaksjonen som kunne bidratt med bildetips og f.eks timelapse) burde man virkelig fått til noe annet enn dette trasige greiene her.

 

Dra nytte av all kunnskapen dere har på deres søstersider, og bruk leserne av hardware og brukerne på diskusjon.no mer aktivt. Gi dem en mulighet for å sende inn egne artikler om hva de gjør, har gjort eller spennende ting som skjer. Hvorfor har man ikke latt deltagere lastet opp bilder til hardware som de senere kunne lagt ut. Hvorfor lot man ikke HW-rekka få bidra med egne artikler om hva som skjer der?

 

Kort sagt: skjerpings!

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

De andre dagene har det da vært flere siders artikler?

Joda, men artiklene er for grunne etter min mening!

-Enkle observasjoner uten noe ordentlig innhold!

 

Jeg savner mere dyptgående stoff, både teknologimessig/nettverksstruktur samt den sosiologiske biten på hvorfor 5000 nerder faktisk samles i påskeferien for å nerde i dagesvis mens andre nyter skiturer i påskesola.

Hva med noen intervjuer av noen interessante deltakere?/foredragsholdere?

 

De siste årene har vi blitt avspist med slike dårlige oppsummeringer av dag for dag i skipet.

 

Det er på høy tid at hw.no kjenner sin besøkstid og sender sine beste reportere for å produsere godt lesestoff for landets it-interesserte mennesker!

Endret av Menkromsen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

*snip*

 

Nå må du huske på at pengene ikke ligger i nisjemarked, som hardware.no er. Derfor må de jo gjøre alt enkelt og leselig for personer som ikke har så mye kunnskap i feltet. Hardware.no er ikke hva det engang var, nå er det kun pengemakta som rår og flest mulig klikk per sak som teller, ikke innholdet. Det virker som at kvantitet > kvalitet råder brutalt på hw.no.

 

Jeg synes at innholdet fra TG har vært utrolig sparsommelig og tamt. Lite eller ingen dyptgående inntrykk fra skipet. Ingen reportasjer og ei heller intervjuer av noe som helst.

 

Leggger meg etter Krølle her; Nå er det på tide å skjerpe seg HW, før skuta legger seg sidelengs og stopper opp som et visst cruiseskip kallt Costa Concordia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg synes bildene er av for dårlig teknisk kvalitet.

 

Med all akam.no ekspertisen tilgjengelig burde kunnskap om og bruk av noe bedre utstyr være oppnåelig.

Lenke til kommentar

Jeg synes bildene er av for dårlig teknisk kvalitet.

 

Med all akam.no ekspertisen tilgjengelig burde kunnskap om og bruk av noe bedre utstyr være oppnåelig.

 

Hehe, dag 1 da så det ut som de brukte råttent mobil kamera :( (De andre dagene var litt bedre, men bare litt)

 

Må også si at selv lokalavisa hadde bedre kvalitet på artiklene.

Lenke til kommentar

Dette var mer en dagbok fra en deltaker enn en fullgod artikkel hos Hardware.no. Sier vel sitt når VG har bedre TG-dekning enn Hardware.no. Det skal liksom ikke så mye til. Trenger bare en person som er dedikert til å lage en artikkel, istedenfor å bruke en person som har kjøpt billett for å spille på TG. Skjønner prioriteringen til opphavsmannen til dagboken.

 

Får håpe dere legger litt mer innsats i dette neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...