Gå til innhold

Huawei Ascend P1


oye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser meget, meget lovendes ut! Synd det ikke står pris, men om den lander litt i overkant av 3000 kroner så blir dette en meget konkurransedyktig telefon. Noe rundt der Motorola Razr ligger for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig avfeid Huawei etter å ha blitt kjent med U8800 / Titan / Ideos X5 (kjært barn har mange navn). Denne har utrolig buggy software og oppdateringer er det lite av.

 

Men hvis P1(S) er like bra i virkeligheten som denne testen tilsier, så blir mobilen vurdert ved neste mobilbytte.

Bra kamera, bra batteri, bra respons (hastighet), bra kvalitet, pent design (o.s.v.) til en fornuftig pris bør bli bra.

 

Venter også spent på tester av Ascend D (XL)!

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på utgivelsesdato her i Norge? Har prøvd å kontakte Huawei Norge men får ingen respons, har virkelig ikke lyst å vente helt til juni på denne telefonen. Mai er vel kanskje en mulighet?

Lenke til kommentar

Opprinnelig var vel planen å starte salget i slutten av mars. Siste nytt er at den slippes på hjemmemarkedet (Kina) denne måneden. I følge den serbiske testen, kommer den for salg der i mai. Og siden Huawei påstår at Norge (Scandinavia) er et marked som skal prioriteres, vil jeg anta at også vi får se den i butikkene i mai.

Lenke til kommentar

Norge ligger vel ca. på lik linje med UK gjør vi ikke? Les isåfall her: http://news.softpedia.com/news/Huawei-Ascend-D-Quad-and-Ascend-P1-S-Confirmed-for-the-UK-264501.shtml

 

Står blant annet "Huawei confirmed for Pocket-lint that the Ascend D quad, Ascend P1 and P1 S will be released in the UK in the following month.", noe som tilsier at de vil komme ut i mai der borte. Neste avsnitt står det derimot "he did say that Ascend P1 could hit shelves in the UK as soon as July." og juli er jo dessverre en god del senere. Selvmotsigelse så vidt jeg kan se.

 

Helt besatt av denne telefonen. :huh:

Lenke til kommentar

Aiai, dette lover ikke bra:

 

Huawei, a leading global information and communications technology (ICT) solutions provider, today announced that the Huawei Ascend P1 will be available in Hong Kong, Taiwan, and Australia through operators and retailers by May 2012, in Latin America from June 2012 and in Europe from summer, with availability in other markets to follow.

 

Kilde

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg siklet på Sony Xperia S helt til den kom. Men så leste jeg tester, kommentarer (på Prisjakt.nu) og fulgte denne tråden her på forumet. Og etter å ha tafset på den selv, kjøpte jeg den ikke. For mange dealbreakers (for meg personlig): Kjip kvalitetsfølelse, heldekkende tynt bakdeksel i plast (som egentlig bare skal dekke et micro-SIM spor), de tynne plastdekslene som skjuler USB og HDMI, sammen med dårlig respons på touchknappene. Ikonene på lysstripen er ikke touchknappene, de sitter som små prikker rett over og er visstnok vanskelig å treffe. Det er visstnok en ny toppmodell på vei fra Sony: LT29i "Hayabusa".

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...