Gå til innhold

Konkurranse: Vinn et heftig skjermkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er det heftig, har et annet 560ti.. :)Kan jeg kjøre SLi med MSI og Asus kort, altså de to sammen? Asusen er på 900 Mhz forresten vis det har noe å si.

 

Jepp, jeg har det MSI kortet som er på 880 mhz. Asus korter bare klokker seg ned til 880 mhz :)

 

Håper jeg vinner dette, da har jeg god unnskyldning til å kjøpe nytt hovedkort og kabinett

Lenke til kommentar

For meg er det heftig, har et annet 560ti.. :)Kan jeg kjøre SLi med MSI og Asus kort, altså de to sammen? Asusen er på 900 Mhz forresten vis det har noe å si.

 

Jepp, jeg har det MSI kortet som er på 880 mhz. Asus korter bare klokker seg ned til 880 mhz :)

 

Håper jeg vinner dette, da har jeg god unnskyldning til å kjøpe nytt hovedkort og kabinett

 

Vent.. så du mener at MSI kortet vil klokkes ned fra 950 til 900 som asus er på? Eller er det sånn at asus kortet klokkes opp?

Lenke til kommentar

Såg vel føre meg eit litt kvassere skjermkort enn 560 når vi snakker om "heftig" skjermkort....

 

Et uclocka GTX560ti og en AMD Phenom II x6 1050t @ 3.5Ghz drar BF3 på high rundt 60FPS. Mulig du må titte litt mer på hardware før du slenger kommentarer rundt deg. Dette er vel nesten det beste kortet du får under 1800 kroner. Selv kjører jeg to stk GTX560ti og det fungerer supert.

Lenke til kommentar
Såg vel føre meg eit litt kvassere skjermkort enn 560 når vi snakker om "heftig" skjermkort....
Et uclocka GTX560ti og en AMD Phenom II x6 1050t @ 3.5Ghz drar BF3 på high rundt 60FPS. Mulig du må titte litt mer på hardware før du slenger kommentarer rundt deg. Dette er vel nesten det beste kortet du får under 1800 kroner. Selv kjører jeg to stk GTX560ti og det fungerer supert.

 

han har jo rett, jeg synes det er en grei premie, men det er ikke et "heftig" grafikkort sett opp mot hva som er tilgjendelig på markedet nå.

 

spørs rett og slett hva man legger i heftig, jeg mener det da burde vært snakk om et toppkort, noe gtx 560 ikke er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...