Gå til innhold

Samletest: Test av ti ungdomsmobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stusser på at dere gir Lumia 710 terninkast 6, men trekker Samsung Omnia W ned til en treer, og det basert på kjedelig utseende og mangel på Apps...? De kjører jo begge Windows Phone 7, og ser identiske ut på operativsystemet, samt app-utvalget.

 

Teller fysisk utseende virkelig så mye?

Lenke til kommentar

I tillegg kan man jo nevne følgene i sammenligning mellom Lumia 710 og Omnia W:

 

De har identisk CPU hastighet

Omnia w har høyere oppløsning på stillbilder

De tar begge 720p video

Omnia W er marginalt mindre i dimensjoner, og lettere i vekt.

Omnia W har Super-AMOLED skjerm

Omnia W har 1500mAh batteri mot 1300mAh på Lumia

Omnia W har frontkamera i tillegg til primærkamera

 

Og Omnia W får 3, og Lumia får 6....?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg bare lurer på hva som skjedde med LG Optimus 2X og LG Optimus Black ? Begge mobilene har dobbelkjerne og gode skjermer. Utseende på mobilene er ganske praktisk både for den elegante og budsjettkjøperen. Menyene har gode interfaces og mobilene er veldig like i pris (LG Optimus Black 2495,-, LG Optimus 2X 2699,-) med bare to hundre kroners mellomrom. Jeg mener en av disse burde minst kommet på listen.

Lenke til kommentar

I forhold til Omnia W vs. Lumia 710 er også prisforskjellen veldig viktig. Det skiller omtrent 700 kroner mellom de to telefonene. Lumia 710 kan kjøpes rett under 2000 kroner, mens du må opp til 2700 for å få kloa i Omnia W. Når vi lager samletester som er rettet mot ungdom og mobilkjøpere på stramt budsjett blir pris en svært viktig del av vurderingen for telefoner som ellers fungerer omtrent likt :)

Lenke til kommentar

Kjøpte faktisk en Lg Optimus P990 2x i dag, etter å fyst ha sett en del på både lumia 710 og Experia Arc S. Men landa som sagt på LG. E d nønn som syns at d kanskje va et litt dårle valg, og kanskje te og med mæne at e bør angre og revurdere saken?Glad for alle svar :p

 

Skal svare deg når du respekterer at dette er et landsdekkende forum og ikke et lokalt forum for bygda di, og derved bruker bokmål eller nynorsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, ok! Den var ny, hadde ikke sett den. Men godtar jo selvsagt at det kanskje kan være litt uforståelig.

Rettelse:

Jeg kjøpte i dag en LG Optimus P990 2x, etter først å ha sett en del på både Lumia 710 og Experia Arc S. Men landa som sagt på LG. Er det noen som syns at det kanskje var et litt dårlig valg, og kanskje noen til og med mener at jeg bør angre og revurdere saken?(bytte til enten 710 eller Arc S)

-GLAD FOR ALLE SVAR

Lenke til kommentar

Kjøpte meg SE Xperia Arc S for to uker siden. Er kjempefornøyd med mobilen, er noen ting jeg kunne pirket på. Men den er veldig brukervennlig for min del.

 

Ikke kjøp Xperia Arc hvis du kan kjøpe Arc S. Vent heller med de få kronene, telefonen er verdt det btw ;)

Lenke til kommentar

Kjøpte faktisk en Lg Optimus P990 2x i dag, etter å fyst ha sett en del på både lumia 710 og Experia Arc S. Men landa som sagt på LG. E d nønn som syns at d kanskje va et litt dårle valg, og kanskje te og med mæne at e bør angre og revurdere saken?Glad for alle svar :p

 

Jeg har en datter i målgruppen og hun vil ikke ha annet enn LG. Har prøvd mange merker men hun er virkelig godt fornøyd. Hun kjøpte forøvrig en 3D til 1700,- Virker som et bra kjøp.

Lenke til kommentar

Kjøpte faktisk en Lg Optimus P990 2x i dag, etter å fyst ha sett en del på både lumia 710 og Experia Arc S. Men landa som sagt på LG. E d nønn som syns at d kanskje va et litt dårle valg, og kanskje te og med mæne at e bør angre og revurdere saken?Glad for alle svar :p

 

Hadde denne selv, og har angret siden.. Ikke oppdaterer de, den slår seg av gjevnlig og er treg til tider.. IKKE bruk den som vekkerklokke med mindre du ikke ligger å kommer tidsnok ;P

 

Lenke til kommentar

Haha, ok! Den var ny, hadde ikke sett den. Men godtar jo selvsagt at det kanskje kan være litt uforståelig.Rettelse:Jeg kjøpte i dag en LG Optimus P990 2x, etter først å ha sett en del på både Lumia 710 og Experia Arc S. Men landa som sagt på LG. Er det noen som syns at det kanskje var et litt dårlig valg, og kanskje noen til og med mener at jeg bør angre og revurdere saken?(bytte til enten 710 eller Arc S)-GLAD FOR ALLE SVAR

 

Du bør kjøpe den mobilen du foretrekker selv. Om du føler du må kjøpe den som alle andre anbefaler må du antakelig kjøpe minst 10 forskjellige. Og om du føler deg vel med å skrive på dialekt så betyr ikke det at du ikke blir respektert på forumet. Enkelte må få kverulere så mye de vil, men vi andre forstår at dette ikke er "et lokalt forum for bygda di". :o)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...