Gå til innhold

Nå blir det billigere å mobilsurfe i EU


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var på tide, men er det ikke bare å la være å surfe på mobile i en ferie da?

 

Det er faktisk en del av oss som reiser i Europa av andre årsaker enn ferie. Og årsakene for reduksjon er nok også for å fremme fri flyt.

Nå skrev jeg at de ikke burde bruke mobilen til å surfe på internett i FERIEN.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett bedre avtaler utenfor europa også, f.eks. med japan. Da jeg dro til japan og var der i ca. 3 mnd. nesten sammenhengende, var det ikke så gøy å gå seg vill midt i tokyo og mobildata koster ca. 20-30 kr. pr. 100 KB (jepp). De fleste snakker ikke engang engelsk godt der, og jeg var alene. Og nei, det var ikke så enkelt som å låne SIM-kort på flyplassen. Haha

Lenke til kommentar

Det var på tide, men er det ikke bare å la være å surfe på mobile i en ferie da?

 

Det er faktisk en del av oss som reiser i Europa av andre årsaker enn ferie. Og årsakene for reduksjon er nok også for å fremme fri flyt.

Nå skrev jeg at de ikke burde bruke mobilen til å surfe på internett i FERIEN.

Nå er jo faktisk Internett et ganske nyttig verktøy nå du er å ferie da. Jeg bruker det til alt fra å reservere bord på restauranter til å sjekke hva som er verdt å se i en by, åpningstider, kjøpe billetter, etc.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...