Gå til innhold

Lumia 800-oppdatering gir bedre batterilevetid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+7412534

Da var min sorte Nokia Lumia 800 oppdatert. Glad jeg valgte rett farge :p. Nå får vi bare se om batteritiden faktisk blir betraktelig bedre :)

Lenke til kommentar

Haha, patetiske Nokia driter på leggen igjen :) Hvordan tør de bare gi oppdateringene til en farge først når de ligger så langt nede og nesten er ute av markedet ?

Kom med data som viser at Nokia er nede og nesten ute av markedet.

Og i motsetning til visse andre mobilprodusenter så leverer dem oppdateringer til sine produkter, og de lover alle brukerne oppdatering. Dette kalles god service, ikke å drite seg på leggen.

Lenke til kommentar

Ro dere...

 

Jeg synes ikke at 1 uke er lenge å vente men å bare tilby oppdatering til en farge først er patetisk. Kunne skjønt det om det var forskjellige hardware men dette er rett og slett teit.

 

Jeg kan ikke komme med data, å bruke hjernen er noe jeg er blitt vant til :) De kommer aldri til topps så lenge de lager nye symbian-modeller. De har nettopp satset på det jeg mener er "skikkelige smartmobiler" og man kan ikke forvente å vere best med en gang (nokia har ikke sagt det). Nokia har lite markedsandeler på det "skikkelige smartmobilmarkedet". Jeg ser jeg har formulert meg litt feil her. De er ikke nesten ute, mener at de ikke er på topps, litt lengre ned på lista.

 

Kan hende de er flinke på service som er veldig viktig men å begynne med slike teite "forsøk" eller favorisering er helt på jordet.

Lenke til kommentar

Handler hverken om teite forsøk eller favorisering. Men er antakeligvis noen forskjeller på programvareversjoner som gjør at sort fikk oppdateringen først, logisk nok, siden den har vært lengst ute i salg. Så kommer de andre etter så snart de blir godkjent ifra bla. operatørene.

 

Opplever iallefall stor forskjell etter oppdateringen.

Igår klarte ikke min telefon 12 timer før den bikket over.

Idag har jeg etter 15 timer, 57% strøm igjen på batteriet.

Lenke til kommentar

Handler hverken om teite forsøk eller favorisering. Men er antakeligvis noen forskjeller på programvareversjoner som gjør at sort fikk oppdateringen først, logisk nok, siden den har vært lengst ute i salg. Så kommer de andre etter så snart de blir godkjent ifra bla. operatørene.Opplever iallefall stor forskjell etter oppdateringen. Igår klarte ikke min telefon 12 timer før den bikket over.Idag har jeg etter 15 timer, 57% strøm igjen på batteriet.

 

hmmm ! om dette stemmer, ja da gleder jeg meg virkelig til 4. april gitt ;)

Lenke til kommentar

Haha, patetiske Nokia driter på leggen igjen :) Hvordan tør de bare gi oppdateringene til en farge først når de ligger så langt nede og nesten er ute av markedet ?

Oi oi oi, her er det noen som må gjøre leksene sine...

http://www.mobizmag.no/2012/03/07/nokia-lumia-selger-bra-og-er-best-likt/

http://www.mobizmag.no/2012/03/15/lumia-800-klatrer-oppover-pa-salgslistene/

 

Og amobils test av Nokias første med WP7

http://www.amobil.no/artikler/nokia-lumia-800/105313

Lenke til kommentar

Jeg vurderer om jeg må ta en rollback om mulig.

 

De har føkka opp lyden noe j•velig. Sms, alarm og andre varsler har nå 100% volum uansett hva som egentlig er satt og ringelyden starter med 100% volum i ca 1 sek før den går til det angitte.

 

Dette er værre enn dårlig batteri for det kan jeg leve med enn så lenge. Men det er så lite seriøst når man sitter i et åpent kontorlandskap og mobilen setter i gang - bare for å ta et eksempel.

 

Det virker fryktelig variabelt, før sleit jeg med at volum 1/30 var alt for høy. Andre rapporterer at du må opp på maks for å i det hele tatt høre den.

Synes igrunn at volum 1/30 fremdeles er for høy.

 

Please da Nokia, 800 er en fantastisk nice mobil... Men ta å test grundigere!

 

Googling rollback...

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...