Gå til innhold

Slik skal HTC One X få superkamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Telefonen har også videokamera, og filmer med full HD-oppløsning. Mens du filmer kan du trykke på utløsertasten for foto. Da knipses et bilde som automatisk lagres på mobilen. Bildet er i samme format som videofilmen, så her er det ikke snakk om full oppløsning."

 

Logisk brist? Om du filmer med full HD-oppløsning, og knipser et bilde i samme format som videofilmen, som er i full HD-oppløsning, da er det vel snakk om full HD-oppløsning? Kan være je g som ikke ser det....

Lenke til kommentar

Ser den ikke har blitz (kun LED), om det stemmer som HTC skriver att den skal kunne ta gode bilder uten blitz blir jeg svært imponert...

 

Det blir uansett spennende å se om de greier å slå Nokia snart 2år gamle N8, hehe :) Jeg tror det ikke før jeg ser det... Uansett, om de gjør det kommer Nokia`s nye flaggskip (808) som kommer om ca 1 mnd. garantert til å være mye bedre enn denne så jeg kjøper heller den :)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Blitz er langt i fra alt. En blenderåpning på 2.0 som dette kameraet har, vil det (ihvertfall i teorien) kunne ta gode bilder selv med dunkel belysning.

 

Jeg tror htc er på riktig spor når de velger å fokusere på optikken fremfor antall megapixler. Så får vi se om det kun er selvskryt, eller om det lever opp til forventningene.

Lenke til kommentar

Ser den ikke har blitz (kun LED), om det stemmer som HTC skriver att den skal kunne ta gode bilder uten blitz blir jeg svært imponert...

 

Di fleste telefoner som har "blits" bruker led.

 

LED er ikke noen fullgod erstatning for blitz, langt ifra.

Men du har rett i att størstedelen av mobilene bruker LED, dette er nok forbundet med kostnader.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...