Gå til innhold

EVGA slipper egen overklokkingsprogramvare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Skjermkort- og hovedkortprodusenten EVGA er nå klare med litt egen overklokkingsprogramvare, for brukere som sitter på skjermkort fra nettopp EVGA."

 

Dette har EVGA hatt noen år allerede med "EVGA Precision"

 

Overskriften er total feil og bør forandres,,,,

 

Er snakk om Precision X....legg merke til "X".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

vil den endre på biosen ? eller bare skjer det under oppstart? For jeg tviler på at jeg ville brukt et sånn program for å overklokke skjermkortet da jeg ikke stoler på program som gjør det under oppstart og ikke via biosen.

 

Er vel sånn sett veldig vanskelig/ikke mulig å overklokke GPU via BIOS, bare CPU.

Lenke til kommentar
vil den endre på biosen ? eller bare skjer det under oppstart? For jeg tviler på at jeg ville brukt et sånn program for å overklokke skjermkortet da jeg ikke stoler på program som gjør det under oppstart og ikke via biosen.
Er vel sånn sett veldig vanskelig/ikke mulig å overklokke GPU via BIOS, bare CPU.

 

Da har ikke du hørt om NiBitor, denne gjør at du kan sette verdier også flashe om GPU bios. Men må litt mer arbeid til grund før man gjør dette.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...