Gå til innhold

Slik blir Galaxy S II raskere igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dinsdale: Gjør det selv, da vel! :)

 

Vis man skal legge inn stock ICS så krever dette at man legger inn root osv... Det er sikkert ikke mange som vil gjøre dette vis det skulle skje noe underveis.

 

 

Og ja, Touchwiz er noe forbanna søppel. Men dette er noe Samsung tar lang fart å d***** i.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Vis man skal legge inn stock ICS så krever dette at man legger inn root osv... Det er sikkert ikke mange som vil gjøre dette vis det skulle skje noe underveis.

 

Veldig trygt å flashe telefonen dersom 3-button saken fungerer. Jeg har flashet telefonen min mange ganger, enkelte ganger gikk det i dass og da kobler jeg bare telefonen til pc og flashet via Odin-programvaren (download mode på telefon).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

dinsdale: Gjør det selv, da vel! :)

 

Vis man skal legge inn stock ICS så krever dette at man legger inn root osv... Det er sikkert ikke mange som vil gjøre dette vis det skulle skje noe underveis.

 

 

Og ja, Touchwiz er noe forbanna søppel. Men dette er noe Samsung tar lang fart å d***** i.

Liker man ikke produktet, kjøper man noe annet. Man får telefoner med ren (vanilla) android også, da spesielt nexus-telefonene.

Lenke til kommentar

Og kan Samsung fjerne Vlingo ( Tale Kommando ) ved dobbelttrykk på hjemknappen!?!?!??!?!!??!!?!??!!? I hvertfall et alternativ til å slå den av!!!

 

Er på grensen til at jeg bytter ut telefon bare pga det, 40-50 ganger i løpet av dagen.. "What would you like to do"... Er det mulig..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Samsung Norges latterlige svar på alle problemer i forbindelse med Galaxy SIIs ICS-oppdatering: Nullstilling og sletting av alt innhold. Det fungerte fryktelig dårlig for min del. Batteritiden er fortsatt god over halvvert i forhold til hva den var med Android 2.3. Veldig synd, for telefonen er ellers helt utmerket. Men det er nå en gang sånn at batteritid på under 18 timer på en telefon (med moderat bruk) er helt sjanseløst ræva...

Endret av Ambrosio
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samsung Norges latterlige svar på alle problemer i forbindelse med Galaxy SIIs ICS-oppdatering: Nullstilling og sletting av alt innhold. Det fungerte fryktelig dårlig for min del. Batteritiden er fortsatt god over halvvert i forhold til hva den var med Android 2.3. Veldig synd, for telefonen er ellers helt utmerket. Men det er nå en gang sånn at batteritid på under 18 timer på en telefon (med moderat bruk) er helt sjanseløst ræva...

 

Lite tips; Jeg gikk inn på alle goodle sine standard apps(Kart, latitude osv) og skrudde av disse oppdateringsgreiene.. automatisk posisjon osv.. batterilevetiden min gikk fra 6 timer uten bruk til 15-16 timer med bruk.. over natten! :)

Lenke til kommentar
Samsung Norges latterlige svar på alle problemer i forbindelse med Galaxy SIIs ICS-oppdatering: Nullstilling og sletting av alt innhold. Det fungerte fryktelig dårlig for min del. Batteritiden er fortsatt god over halvvert i forhold til hva den var med Android 2.3. Veldig synd, for telefonen er ellers helt utmerket. Men det er nå en gang sånn at batteritid på under 18 timer på en telefon (med moderat bruk) er helt sjanseløst ræva...
Lite tips; Jeg gikk inn på alle goodle sine standard apps(Kart, latitude osv) og skrudde av disse oppdateringsgreiene.. automatisk posisjon osv.. batterilevetiden min gikk fra 6 timer uten bruk til 15-16 timer med bruk.. over natten! :)

 

*Google

Lenke til kommentar
Lite tips; Jeg gikk inn på alle goodle sine standard apps(Kart' date=' latitude osv) og skrudde av disse oppdateringsgreiene.. automatisk posisjon osv.. batterilevetiden min gikk fra 6 timer uten bruk til 15-16 timer med bruk.. over natten! :)

[/quote']

 

Takk. Men har selvsagt gått inn og skrudd av alt av oppdateringer og data på apps som ikke er strengt nødvendig. Kun mail og calender som er satt til å synce og oppdatere uten at jeg selv ber om det. ;-)

Endret av Ambrosio
Lenke til kommentar

Gå inn på XDA developers forum for Galaxy S 2 og last ned nyeste CyanogenMod 9. Det er fortsatt noen småbugs, video-opptak fungerer ikke helt, men helt OK for daglig bruk. Bra batteritid, RASK uten TouchWiz !

De gutta vet hvordan man lager en super ROM !

Lenke til kommentar
Vis man skal legge inn stock ICS så krever dette at man legger inn root osv... Det er sikkert ikke mange som vil gjøre dette vis det skulle skje noe underveis.
Veldig trygt å flashe telefonen dersom 3-button saken fungerer. Jeg har flashet telefonen min mange ganger, enkelte ganger gikk det i dass og da kobler jeg bare telefonen til pc og flashet via Odin-programvaren (download mode på telefon).

 

Til og med jeg fikk til å legge inn 2.3.5 igjen etter at ICS føkka opp alt. Med andre ord kreves ikke ingeniørhøgskole for å klare det.

For øvrig var telefonen såpass herpa at jeg valgte å kjøpe ny(I går). Den kjører 2.3.5 og skal gjøre det i overskuelig fremtid ICS medfører ingen fordeler. Bare bakdeler.

Lenke til kommentar

Samsung Norges latterlige svar på alle problemer i forbindelse med Galaxy SIIs ICS-oppdatering: Nullstilling og sletting av alt innhold. Det fungerte fryktelig dårlig for min del. Batteritiden er fortsatt god over halvvert i forhold til hva den var med Android 2.3. Veldig synd, for telefonen er ellers helt utmerket. Men det er nå en gang sånn at batteritid på under 18 timer på en telefon (med moderat bruk) er helt sjanseløst ræva...

 

Samsung Norge har oppført seg helt latterlig siden Omnia HD kom (og sikkert før det også) de er arogante, har liten eller ingen peiling på hva de snakker om. Kundeservice hos dem ser jeg på som en vits. Selv om jeg ikke har hatt så mye problemer med min SII har jeg nok kjøpt min siste Samsung tlf.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...