Gå til innhold

Tøffere enn dette får du det ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal være fornøyd med mitt ene bare Tollpost får somlet seg til å levere det. Bestilte torsdag, og enda er det ikke her!

 

Tollpost er no dritt på levering. Styrer av erfaring klar av de selv om det er noen kroner forskjell i frakten. Posten servicepakke levert i post-i-butikk er førstevalget. Kommer fram kjapt og kan hentes på kvelden selv om pakken ankommer sent på ettermiddagen (det gjør de alltid her).

Lenke til kommentar

Fra Oslo til Tromsø slår Tollpost posten med ett helt døgn, og sendingen hentes ut i en ICA-butikk man velger selv, helt fram til stengetid. Problemet med posten er at hvis pakken ankommer terminalen lokalt etter 13.00 så blir den liggende til neste dag før den kjøres ut til PIB. Tollpost kjører varene ut samme dag uansett bare de når butikken før den stenger. Hvis man ser på sporingen så ser man at TP jobber døgnet rundt, også på røde dager, mens virksomheten hos posten står stille i helgene.

Lenke til kommentar

Fra Oslo til Tromsø slår Tollpost posten med ett helt døgn, og sendingen hentes ut i en ICA-butikk man velger selv, helt fram til stengetid. Problemet med posten er at hvis pakken ankommer terminalen lokalt etter 13.00 så blir den liggende til neste dag før den kjøres ut til PIB. Tollpost kjører varene ut samme dag uansett bare de når butikken før den stenger. Hvis man ser på sporingen så ser man at TP jobber døgnet rundt, også på røde dager, mens virksomheten hos posten står stille i helgene.

 

Veldig enig. Misliker Posten veeeldig mye. Har alltid et lite håp om å lese en pressemelding om at postkontoret på Elisenberg legges ned, og postutlevering flyttes til Ica eller Kiwi. Postkontoret har jo helt håpløse åpningstider, fra 09-17. De fleste er på jobb i det tidsrommet. Også stenger de 1430 eller 15 på lørdag, også håpløst tidlig.

Nei, 07-23, det er fin åpningstid det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det kommer veldig an på hvor i landet man bor. Her hvor jeg bor (rett utenfor Bergen), er Posten og Tollpost temmelig likt, men som nevnt ovenfor her, kan jeg hos Posten hente pakken om kvelden om den kommer om ettermiddagen. I tillegg er det et stykke til min nærmeste ICA, i motsetning til den lokale Kiwien som bare er gange-avstand. Betaler helt klart noen ekstra kroner for Posten.

Lenke til kommentar
det kalles høy oppløsning, fint sted å ha flere skjermkort... (flere skjermer inngår også i dette)
Et 680 kort klarer vel skyrim på 3 skjermer uten nevneverdige problemer vil jeg tro.

 

Har du en baguett oppi pappen? :p

 

Visst du leser teksten ser du at oppløsningen er: 5760 x 1080 (tre skjermer).

 

Lenke til kommentar

Man får fint over 11 000 poeng i X-test 3DMark11 med AMD Quad 7970, så dette er bare dårlig reklame for nvidia. Skuffende.

I og med at artikkelen ikke sier noe om hvor bra 7970 gjør det, er vel dette strengt tatt god reklame for Nvidia. Om den er riktig osv. skal jeg ikke legge meg opp i, men all PR er tross alt god PR. Og positiv PR er hvertfall bra butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...