Gå til innhold

Streaming overgår fysiske plater for første gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor forventer de at det blir solgt mer enn dobbelt så mange enheter totalt i 2016 enn i 2010? Antas det at flere kjøper film, eller at man streamer en film halvannen gang i tillegg til å kjøpe enheten?

 

Håper jeg kan fortsette å føle at xbmc-oppsettet mitt er verdt noe om 5 år! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg lurer på hvordan ting som Get-boks filmleie glir inn i de statistikkene. Det er jo teknisk sett mest likt streaming selv om Internet ikke benyttes.

 

Det som er så dårlig, er at du har tv2 sumo, viaplay og sånt, men har du kun lyst på tv2 filmkanalen må du fortsatt betale for hele sumo, det er elendig!

Det er en videreføring av media distributørenes gamke pengemaskin: pakke prising. Du får ikke en enkelt kanal, men må kjøpe en dyrere kanalpakke. På samme måte her, de vil ha så mye av penga dine som mulig.

Lenke til kommentar

Positiv framgang dette. For resten av verden som har en nett-tilkobling som matcher ettersporselen, iallefall.

Her i nolende Norge maa vi vel vente et par tiaar for noen overtar jobben som fiberutbygger, tenker jeg. Er jo ikke lenge siden det var paastaatt at nesten ingen i Norge trenger mer enn 5mbit(?) som en maksimal hastighet.

 

Forovrig positivt aa lese at HW.no er tilbake til leselige ord igjen.

(Les: Streaming, ikke "stromming")

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Fiberutbygging er ikke en offentlig oppgave" leste jeg i en artikkel for noen dager siden.

 

Her sitter jeg på ekstremt smalbånd uten utsikter til oppgradering i overskuelig fremtid. Og så sies det at streaming skal ta over. Særlig.

Da blir i hvert fall en stor del av befolkningen stående utenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...