Gå til innhold

Alt er klart for FIFA-kvalifisering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuff at dette er den eneste type "E-sport" dere skriver om. Skuffende Gamer.. Skuffende.

Vi skulle gjerne skrevet mye mer om esport, men har dessverre ikke ressurser til det for øyeblikket. Gamer's Paradise er et viktig steg for å bli bedre på dette.

Lenke til kommentar

Hei, hadde noe jeg lurte på angående FIFA-12 turneringen.

 

1) 4,5 stjerners lag er det beste man kan spille med, men hvordan blir det dersom jeg velger 4 stjernes lag. Kan motstanderen være 4,5 stjerners lag da eller må motstanderen velge et lag med like mange stjerner som meg?

 

2) Skal online-stats være på? Fordi de som spiller online har ofte online stats på, og dersom det er på så er spillerne og lagene oppdadert fra siste serierunde som pleier å være i helger. Nyeste oppdateringene kommer jo på onsdager. Men dersom live-online stats ikke er på, så spiller alle med de samme forutsetningene og på den måten blir det såklart mer rettferdig.

 

3) Broren min meldte seg på turneringen igår på dagen, men er ikke påmeldte lista med alle deltagerne? Sohailo var navnet, tilfelle admin/mod vil sjekke det ut. Nå er det ikke mulig å melde på fler deltagere.

 

Takk på forhånd for svar :)

Lenke til kommentar

Hvorfor endret dere på meldings frist? Jeg hadde tenkt å delta. er det noe sjangs for at jeg kan spille i turneringen?!?!

Vi endret ikke frist, men vi måtte stoppe på 384 samme dag som turneringen skulle starte slik at det gikk opp i et fullt cupoppsett. Dette er også nevnt i reglene våre.

 

Beklager at du ikke fikk vært med denne gangen, men påmeldingen var åpen fra 8. mars til 27. mars - og promotert flere ganger. Det blir heldigvis mange flere muligheter i andre spill i tiden fremover.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...