Gå til innhold

Avslutter innsamlingskampanje for Child's Play (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke kommet så langt ettersom jeg spiller det første akkurat nå, men jeg kjenner flere som har runnet ME3 og alle har vært fornøyde.

Jeg hadde aldri begynt å sende penger for å få endret et spill. Hvertfall ikke med ME3 ettersom de annonserte at det blir en oppfølger før 3'ern ble gitt ut...

 

Får spille meg gjennom trilogien så jeg skjønner hva det fuzzes om.

Lenke til kommentar

Har ikke kommet så langt ettersom jeg spiller det første akkurat nå, men jeg kjenner flere som har runnet ME3 og alle har vært fornøyde.Jeg hadde aldri begynt å sende penger for å få endret et spill. Hvertfall ikke med ME3 ettersom de annonserte at det blir en oppfølger før 3'ern ble gitt ut...Får spille meg gjennom trilogien så jeg skjønner hva det fuzzes om.

 

Det er ganske enkelt en del sutrekopper som føler at fordi de gjør valg i spillet, så eier de Mass Effect, og de er misfornøyd med slutten, som, let's face it, bare er skuffende på det værste, den er ikke det voldtektet som disse tullingene påstår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette understreker ganske greit det jeg har sagt om at Retake Mass Effect gjengen er idioter.

Slutt å vær så trangsynt og gjør litt research før du prøver og ta alle under en kam.

NOEN idioter har faktisk gjort det som skrives, men det er også de som faktisk gjorde det for å få noe positivt ut av aksjonen. I stedet for å høres ut som noen negative grinete snørrunger som bare skriker "Vil ha Vil ha", sendte de penger til veldedighet for og IKKE høres ut som bortskjemte snørrunger og for og vise at de tar saken heller seriøst.

 

Hva skjedde?

Folk tok dem ikke seriøst alikevel, så dem som idioter for og sende penger til veldedighet over ett spill og sendte en god del negativitet i deres retning.

Lenke til kommentar
Dette understreker ganske greit det jeg har sagt om at Retake Mass Effect gjengen er idioter.
Slutt å vær så trangsynt og gjør litt research før du prøver og ta alle under en kam. NOEN idioter har faktisk gjort det som skrives, men det er også de som faktisk gjorde det for å få noe positivt ut av aksjonen. I stedet for å høres ut som noen negative grinete snørrunger som bare skriker "Vil ha Vil ha", sendte de penger til veldedighet for og IKKE høres ut som bortskjemte snørrunger og for og vise at de tar saken heller seriøst. Hva skjedde?Folk tok dem ikke seriøst alikevel, så dem som idioter for og sende penger til veldedighet over ett spill og sendte en god del negativitet i deres retning.

 

Tingen er, de brukte veldedighet for å legge press på BioWare. De ER grinete snørrunger som skriker "Vil ha! Vil ha!" Målet med veldedigheten var ikke å hjelpe noen, målet var å reklamere for saken deres, som strengt tatt ikke er verdt det.

Lenke til kommentar
Dette understreker ganske greit det jeg har sagt om at Retake Mass Effect gjengen er idioter.
Slutt å vær så trangsynt og gjør litt research før du prøver og ta alle under en kam. NOEN idioter har faktisk gjort det som skrives, men det er også de som faktisk gjorde det for å få noe positivt ut av aksjonen. I stedet for å høres ut som noen negative grinete snørrunger som bare skriker "Vil ha Vil ha", sendte de penger til veldedighet for og IKKE høres ut som bortskjemte snørrunger og for og vise at de tar saken heller seriøst. Hva skjedde?Folk tok dem ikke seriøst alikevel, så dem som idioter for og sende penger til veldedighet over ett spill og sendte en god del negativitet i deres retning.
Tingen er, de brukte veldedighet for å legge press på BioWare. De ER grinete snørrunger som skriker "Vil ha! Vil ha!" Målet med veldedigheten var ikke å hjelpe noen, målet var å reklamere for saken deres, som strengt tatt ikke er verdt det.

 

Som igjen er deg som prøver å ta alle under en kam. Artikklene som blir skrevet skriver skjeldent om den gjengen som gjør det for å virke positiv, men bare om den interresange gjengen som er en haug med idioter. Internett spill journalisme er en døende art nå for tiden.

 

Ja de brukte veldedighet, men det kom noe positivt ut av det. Bioware nektet og kommentere på saken, de ville ikke gi noe pip fra seg, så det måtte tvinges fram. Og det virket. Men samtidig som de reklamerte for saken sin KOM det faktisk noe godt ut av det, det kan du ikke nekte for.

Lenke til kommentar
Dette understreker ganske greit det jeg har sagt om at Retake Mass Effect gjengen er idioter.
Slutt å vær så trangsynt og gjør litt research før du prøver og ta alle under en kam. NOEN idioter har faktisk gjort det som skrives, men det er også de som faktisk gjorde det for å få noe positivt ut av aksjonen. I stedet for å høres ut som noen negative grinete snørrunger som bare skriker "Vil ha Vil ha", sendte de penger til veldedighet for og IKKE høres ut som bortskjemte snørrunger og for og vise at de tar saken heller seriøst. Hva skjedde?Folk tok dem ikke seriøst alikevel, så dem som idioter for og sende penger til veldedighet over ett spill og sendte en god del negativitet i deres retning.
Tingen er, de brukte veldedighet for å legge press på BioWare. De ER grinete snørrunger som skriker "Vil ha! Vil ha!" Målet med veldedigheten var ikke å hjelpe noen, målet var å reklamere for saken deres, som strengt tatt ikke er verdt det.
Som igjen er deg som prøver å ta alle under en kam. Artikklene som blir skrevet skriver skjeldent om den gjengen som gjør det for å virke positiv, men bare om den interresange gjengen som er en haug med idioter. Internett spill journalisme er en døende art nå for tiden. Ja de brukte veldedighet, men det kom noe positivt ut av det. Bioware nektet og kommentere på saken, de ville ikke gi noe pip fra seg, så det måtte tvinges fram. Og det virket. Men samtidig som de reklamerte for saken sin KOM det faktisk noe godt ut av det, det kan du ikke nekte for.

 

Men det kom ikke noe godt ut av det, Penny Arcade tok ikke imot pengene, fordi målet med kampanjen var ikke å hjelpe folk. Jerry Holkins skrev et innlegg om det på penny-arcade.com

Lenke til kommentar

Dette understreker ganske greit det jeg har sagt om at Retake Mass Effect gjengen er idioter.

 

Må si at jeg ikke syntes om det at du kaller hele gjengen "idioter" jeg har spilt Mass Effect siden det første spillet og mener alle spillene er helt utrolige, men, de siste 20 minuttene av

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dette understreker ganske greit det jeg har sagt om at Retake Mass Effect gjengen er idioter.
Må si at jeg ikke syntes om det at du kaller hele gjengen "idioter" jeg har spilt Mass Effect siden det første spillet og mener alle spillene er helt utrolige, men, de siste 20 minuttene av

 

Jeg digger Mass Effect, det er en av mine all-time favoritt serier, men dette tullet med slutten er bare barnslig.

Lenke til kommentar
Dette understreker ganske greit det jeg har sagt om at Retake Mass Effect gjengen er idioter.
Må si at jeg ikke syntes om det at du kaller hele gjengen "idioter" jeg har spilt Mass Effect siden det første spillet og mener alle spillene er helt utrolige, men, de siste 20 minuttene av

 

noe rart som skjedde med forrige innlegg så fortsetter her, som jeg sa, de siste 20 minuttene av spillet gikk imot det selv Bioware sa det skulle være, de sa at valgene dine skulle bety noe og ha en effekt på slutten men det eneste vi så var noen sekunder av slutt sekvensen som faktisk var forskjellig og at du fikk disse 3 valgene som var relativt like bare med forskjellig farge, de sa at det skulle være en "closure" på Shepard sin historie i universet noe jeg mener vi IKKE fikk, vi kan levere spillet tilbake men vi har også retten til å klage på det og få det fikset og for noen av oss som føles oss knyttet til historien så vil det å gi fra seg spillet med en slik slutt være vanskelig så vi velger å klage og be om å få det fikset og om det er så ille som det sies kommer helt an på person til person.

Lenke til kommentar
Dette understreker ganske greit det jeg har sagt om at Retake Mass Effect gjengen er idioter.
Må si at jeg ikke syntes om det at du kaller hele gjengen "idioter" jeg har spilt Mass Effect siden det første spillet og mener alle spillene er helt utrolige, men, de siste 20 minuttene av
noe rart som skjedde med forrige innlegg så fortsetter her, som jeg sa, de siste 20 minuttene av spillet gikk imot det selv Bioware sa det skulle være, de sa at valgene dine skulle bety noe og ha en effekt på slutten men det eneste vi så var noen sekunder av slutt sekvensen som faktisk var forskjellig og at du fikk disse 3 valgene som var relativt like bare med forskjellig farge, de sa at det skulle være en "closure" på Shepard sin historie i universet noe jeg mener vi IKKE fikk, vi kan levere spillet tilbake men vi har også retten til å klage på det og få det fikset og for noen av oss som føles oss knyttet til historien så vil det å gi fra seg spillet med en slik slutt være vanskelig så vi velger å klage og be om å få det fikset og om det er så ille som det sies kommer helt an på person til person.

 

Vi fikk en closure på Shepards historie, problemet er at Shepard er den minst interesante karakteren i hele spillet. Om de bare hadde hatt en sekvens som Fallout spillene har, som forklarer hva som skjer med alle de andre, hadde jeg vært storfornøyd, sånn som slutten er nå, er den bare skuffende, ikke så utrolig elendig at jeg gråter meg i søvne om nettene, som det virker som en del føler det.

 

Og for min del, de andre spillene hadde stor innvirkning på mitt siste valg, ikke spillmekanisk, men indirekte. Jeg har sett hva Reaperne er i stand til, og jeg vet hva indoktrinering er, det er ingen sjangs at jeg kom til å gjøre noe annet enn det jeg gjorde, nettopp fordi jeg har spilt ME1 og 2.

Lenke til kommentar
Dette understreker ganske greit det jeg har sagt om at Retake Mass Effect gjengen er idioter.
Må si at jeg ikke syntes om det at du kaller hele gjengen "idioter" jeg har spilt Mass Effect siden det første spillet og mener alle spillene er helt utrolige, men, de siste 20 minuttene av
noe rart som skjedde med forrige innlegg så fortsetter her, som jeg sa, de siste 20 minuttene av spillet gikk imot det selv Bioware sa det skulle være, de sa at valgene dine skulle bety noe og ha en effekt på slutten men det eneste vi så var noen sekunder av slutt sekvensen som faktisk var forskjellig og at du fikk disse 3 valgene som var relativt like bare med forskjellig farge, de sa at det skulle være en "closure" på Shepard sin historie i universet noe jeg mener vi IKKE fikk, vi kan levere spillet tilbake men vi har også retten til å klage på det og få det fikset og for noen av oss som føles oss knyttet til historien så vil det å gi fra seg spillet med en slik slutt være vanskelig så vi velger å klage og be om å få det fikset og om det er så ille som det sies kommer helt an på person til person.
Vi fikk en closure på Shepards historie, problemet er at Shepard er den minst interesante karakteren i hele spillet. Om de bare hadde hatt en sekvens som Fallout spillene har, som forklarer hva som skjer med alle de andre, hadde jeg vært storfornøyd, sånn som slutten er nå, er den bare skuffende, ikke så utrolig elendig at jeg gråter meg i søvne om nettene, som det virker som en del føler det.Og for min del, de andre spillene hadde stor innvirkning på mitt siste valg, ikke spillmekanisk, men indirekte. Jeg har sett hva Reaperne er i stand til, og jeg vet hva indoktrinering er, det er ingen sjangs at jeg kom til å gjøre noe annet enn det jeg gjorde, nettopp fordi jeg har spilt ME1 og 2.

 

Same, hele slutten var skuffende og jeg kunne gjerne fått en epiloge med litt tekst om hva som så skjedde med universet, istedet for en hel haug med litt random cut scenes som ikke ga mening, men gråter meg jo heller ikke i søvn av den grunn.

Lenke til kommentar

Vi fikk en closure på Shepards historie, problemet er at Shepard er den minst interesante karakteren i hele spillet. Om de bare hadde hatt en sekvens som Fallout spillene har, som forklarer hva som skjer med alle de andre, hadde jeg vært storfornøyd, sånn som slutten er nå, er den bare skuffende, ikke så utrolig elendig at jeg gråter meg i søvne om nettene, som det virker som en del føler det.

Cliffhanger og closure er ikke det samme. For min del, det jeg hadde størst problemer med å svelge, var hvor åpenbart hastet denne slutten var. Virker som, og alt tyder på det ut fra lekkasjer siste tiden, at slutten er noe som ble satt sammen i ganske så siste liten. Er en total mangel på sjekk opp mot lore og altfor mange hull i historien, noe som strengt tatt går igjen i hele 3'ern og ikke kun slutten.

Dog skriker ikke så høyt, jeg hadde egentlig ventet at 3'ern ville ha hovedfokus på inntekt og så potensialet for ny DA2.

Lenke til kommentar

Folk som griner om at 3'eren ikke følger egen lore, har åpenbart ikke fått med seg alt av lore selv. Det koster deg fem kalorier å skaffe bøkene, tegneseriene og en emulator til infiltrator, slik at du får med deg alt.

 

Sier ikke at dette er riktig måte å gjøre det på, men hvis jeg hadde laget tidenes saga, og kunne ha presset mest mulig penger ut av en døende gruppe kjøpere, over så mange formater som mulig, ja så ville jeg jammen ha gjort det samme.

 

Slutten er helt fantastisk. Den er hva en du gjør den til. Liker hvordan de som skriker høyest om hvor dårlig slutten er, samtidig lirer av seg at bøkene, tegneserien og infiltrator er meningsløst, og derfor ikke har lest eller spilt dem.

 

Bioware sa tidlig at Mass Effect ville være mer en bare et spill, og for de som har benyttet seg av hele pakken, er det et sammensatt produkt med en genial slutt. For dem som ikke har det, grunnet latskap eller uvirkelig fattigdom, eller uvitenhet, kan slutten virke snodig.

 

Å kreve ny slutt for Mass Effect 3, uten å ha fått med seg alt det andre, er som å kreve ny slutt til den siste Harry Potter boken, uten å lese bok 4 & 5.

Lenke til kommentar

Har ikke kommet så langt ettersom jeg spiller det første akkurat nå, men jeg kjenner flere som har runnet ME3 og alle har vært fornøyde.Jeg hadde aldri begynt å sende penger for å få endret et spill. Hvertfall ikke med ME3 ettersom de annonserte at det blir en oppfølger før 3'ern ble gitt ut...Får spille meg gjennom trilogien så jeg skjønner hva det fuzzes om.

 

Det er ganske enkelt en del sutrekopper som føler at fordi de gjør valg i spillet, så eier de Mass Effect, og de er misfornøyd med slutten, som, let's face it, bare er skuffende på det værste, den er ikke det voldtektet som disse tullingene påstår.

 

Håper dere kan ta dere tid til å lese denne:

http://www.gamefront.com/mass-effect-3-ending-hatred-5-reasons-the-fans-are-right/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Cyberia: Beklager men jeg ikke er interessert i å lese noen bøker om Mass Effect, se tegneserier eller for den sakens skyld spille noe til ipad. Du er dog hjertelig velkommen til å forklare nøyaktig hvordan det gjør mangelen på løpende tråder Fra ME1/2--->3 noe bedre, og gir slutten mer mening?

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...