Gå til innhold

Foto

Er det mulig å bytte produktet på et komplett pick up point?


3 svar i denne tråden

#1 KingInTheNorth

KingInTheNorth

    Bruker

  • Medlemmer
  • 304 innlegg
  •   29. mars 2010

Skrevet 23. mars 2012 - 18:19

Jeg fikk en ny mus til bursdagen, corsair m60 som var bestilt fra komplett. 3 timer etter jeg hadde beggynt å bruke den klikket hele tingen, når jeg beveger musen flytter den seg sykt hakkete med store mellomrom bortover skjermen. JEg har prøvd dette på 2 datamaskiner og avinstralert og instralert driverene. Istedenfor å sende musen inn og vente 1 uke, kan jeg ta den med til et pick up point komplett og bytte den i en ny mus som ikke er ødelagt? :)
  • 0

#2 Elusive666

Elusive666

    Bruker

  • Medlemmer
  • 70 innlegg
  •   14. november 2011

Skrevet 23. mars 2012 - 18:55

Så vidt jeg vet så er det bare varer som er bestilt på pick-up point. Tvilsomt at de har noe slags lager for andre ting.

Fra komplett sin side:

Retur
I tillegg til å hente dine ordre kan du levere inn returer ( se www.komplett.no/retur). Du kan på forhånd søke om retur av ditt produkt via vår infoside, dette vil medføre raskere betjening ved innlevering.

Så de må nok sende musa tilbake til hovedlageret

Dette innlegget har blitt redigert av Elusive666: 23. mars 2012 - 18:57

  • 0

#3 gwh

gwh

    Bruker

  • Medlemmer
  • 1 641 innlegg
  •   12. august 2004

Skrevet 23. mars 2012 - 18:56

Mere riktig blir vel å benytte angretterent og bestille ny.
  • 0

#4 Bibow

Bibow

    Medlem

  • Medlemmer
  • 4 157 innlegg
  •   11. desember 2008

Skrevet 23. mars 2012 - 20:28

Er vel lettere å sende den inn og få en ny enn å benytte angrefristen.
  • 0

flickr

I'm going to type every word I know! Rectangle. America. Megaphone. Monday. Butthole. - Ron Swanson



0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere