Gå til innhold

– Snart er kopisperrer overflødig (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst på maaaange spill fra UBISOFT.. Men de vil ***aldri*** NEVER!!!! se ei krone fra meg.. Jeg kommer til, så fort jeg kommer ut fra høyskolen og i jobb, til å kjøpe meg et helvetes lass med spill, og jeg _elsker_ tanken på at UBISOFT ikke får ei krone av de ^-^ Måtte selskapet brenne i helvete..

 

Og selv om Chris Early forteller vakre og fagre ord, vet jeg godt at snart smelter det engletrynet og satan sjæl blir synlig..

 

Faen ta UBISOFT.. *flippe fingeren i UBISOFT's generelle retning*

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sålenge du ikke kjøper Ubisoft så har jo ikke DRM noen innvirkning for deg uansett løsning.

Jeg kjøper stort sett bare Ubisoft-spill da de lager spill JEG liker.

DRM har til dags dato ikke vært et problem for meg, så hylekoret på nett er nok mer for holdningen enn for løsningen.

 

Det jeg IKKE liker er at de skal prakke på meg masse online/MMO-ting jeg IKKE vil ha.

 

Takke meg til en DRM som fungerer enn å bli påprakket masse online/logintull med chat og utveksling. Jeg spiller alle spill 100% singleplayer og ser på dette nye som ren spam.

 

Vi forbrukere blir visst aldri fornøyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sålenge du ikke kjøper Ubisoft så har jo ikke DRM noen innvirkning for deg uansett løsning.

 

Sålenge ikke grunnen til vedkommende aldri kjøer var DRM i utgangspunktet....

 

Ellers er min holdnign at kopisperrer stort sett alltid har vært overflødige, de hindrer ikke kopiering, og hemmer de som kjøper det lovlig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Sålenge du ikke kjøper Ubisoft så har jo ikke DRM noen innvirkning for deg uansett løsning.Jeg kjøper stort sett bare Ubisoft-spill da de lager spill JEG liker. DRM har til dags dato ikke vært et problem for meg, så hylekoret på nett er nok mer for holdningen enn for løsningen.Det jeg IKKE liker er at de skal prakke på meg masse online/MMO-ting jeg IKKE vil ha. Takke meg til en DRM som fungerer enn å bli påprakket masse online/logintull med chat og utveksling. Jeg spiller alle spill 100% singleplayer og ser på dette nye som ren spam.Vi forbrukere blir visst aldri fornøyd.

 

Og vi andre laster ned spillene fra ubisoft og får en bedre vare enn du som betaler for de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sålenge du ikke kjøper Ubisoft så har jo ikke DRM noen innvirkning for deg uansett løsning.Jeg kjøper stort sett bare Ubisoft-spill da de lager spill JEG liker. DRM har til dags dato ikke vært et problem for meg, så hylekoret på nett er nok mer for holdningen enn for løsningen.Det jeg IKKE liker er at de skal prakke på meg masse online/MMO-ting jeg IKKE vil ha. Takke meg til en DRM som fungerer enn å bli påprakket masse online/logintull med chat og utveksling. Jeg spiller alle spill 100% singleplayer og ser på dette nye som ren spam.Vi forbrukere blir visst aldri fornøyd.
Og vi andre laster ned spillene fra ubisoft og får en bedre vare enn du som betaler for de

 

Og du ødelegger spillindustrien i samme slengen. Bra jobba!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Høres flott ut på papiret, men nå også har Ubisoft gitt med den ene hånden og tatt 5 ganger tilbake med den andre i de siste årene.

De kommer nok med noen tilbakestående kopisperrer på alle de kommende spillene sine, selv om de er knyttet til aldri så mange sosiale nettverk og har oppdateringer tytende ut av ørene. Om man ikke klarer å spille spillene pga kopisperrene til å begynne med, så har man ikke glede av noe "ekstra" de kan tilby.

 

Om de mot formodning skulle klare å lage noe som faktisk virket, uten å måtte konkurrere med andre platformer(feks Steam eller Origin) der de heller var ett mellomledd som knyttet flere kontoer opp mot hverandre og man kunne kjøre hele rakkelet fra ett sted - og helst uten ekstra DRM - da kan det hende de kan lykkes med å få tilbake ett fåtall av spillerne de har kastet vekk så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...