Gå til innhold

Vårfest hos Microsoft (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt synd at Minecraft 360 skal koste 1600 points, men det er faktisk billigere enn PC-utgaven.

 

Jeg er dog litt usikker på om jeg skal kjøpe det med en gang. Det avhenger litt av hvor gode de andre spillene i kampanjen er. Jeg kommer til å kjøpe Trials Evolution så fort det dukker opp på XBL, men Fable Heroes og Bloodforge må testes før jeg kjøper flere MS points.

Lenke til kommentar

er ikke hele poenget med Minecraft at man skal lage/modifisere sitt eget spill... det har ikke ms x360 versjonen støtte for.

Slik jeg har forstått det går spillet ut på at man skal samle ressurser og bygge ting. Det skal være fullt mulig å spille spillet uten mods. Det er jo bare å teste demoen om man er usikker.

 

Det hadde sikkert vært flott med mods, men nå er det en gang slik at ingen av konsollprodusentene er særlig interesserte i dem. Unreal Tournament 3 til PS3 er det eneste spillet som støtter mods, og det kom ut for over 3 år siden.

Lenke til kommentar

@Vlricus: Er nok særs få som kjem til å sakne deg om du vel å lese og kommentere ein anna stad.Mitt fordjupningsfag var sarkasme.Elles, så gledar eg meg stort til Trials! Storkoste meg med det første spelet!

 

Er særs få som bruker nynorsk i forumet her også. Hører ikke meg klage på at du mer interessert i oppmerksomhet enn å tenke selv. Det ville jo vært å spore av...

Fordypningsfaget ditt burde du fordypet deg mer i. Det kalles ironi i ditt tilfelle. Godt at du prøver iallefall.

 

Og en liten beskjed:

forumet diskusjon.no har ikke total sensurt-rett selv om admins har tilgang til å gjøre det; dvs. det kan være straffbart under norsk lov å slette meldinger som ikke bryter noen relger.

Food for thought.

Lenke til kommentar

Er særs få som bruker nynorsk i forumet her også. Hører ikke meg klage på at du mer interessert i oppmerksomhet enn å tenke selv. Det ville jo vært å spore av...

Fordypningsfaget ditt burde du fordypet deg mer i. Det kalles ironi i ditt tilfelle. Godt at du prøver iallefall.

Ironi er ein måte å definere innlegget mitt på.

Men, sarkasme kan òg nyttast. Innlegget mitt var sarkastisk - det var håndande, og spydig. Akkurat som det første innlegget ditt.

 

Og kva har nynorsk med saka å gjere?

 

Minecraft har eg aldri prøvd, men det ser litt morosamt ut. Kan væra eg må ta ned demoen og prøve det.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...