Gå til innhold

Mists of Pandaria-beta er rett rundt hjørnet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey, jeg må si jeg er litt overrasket. For hvis den da følger Cataclysm, som er den expansion med lengst beta periode (closed beta start 30. juni og release 7. Desember) og nå er vi i Mars, så begynner dette å lukte release før jul faktisk.

 

Selv om det virker litt merkelig for jeg trodde nesten at Diablo 3 og Starcraft 2: Heart of the Swarm var årets to Blizzard spill.

For jeg mener, 10+ måneders closed/open beta periode hørtes helt usakelig ut.

Spesielt når WotLK var røffelig 4 måneder fra beta start til release mens Cataclysm var 6 måneder.

Så følger vi den trenden så vil vi ende opp med 8 måneder, altså release en gang i November/Desember. Noe som følger mønsteret til WotLK og Cata som begge ble sluppet henholdvis November 2008 og Desember 2010.

 

Tør jeg si Mists November/Desember 2012? :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

vanskelig å bry seg når de gang på gang ødelegger endgame med å gi nest best gear fra 5man heroics og på død og liv skal dra alle igjenom alle raids uten at de må bli bedre spillere.

 

Ja, var mye bedre i vanilla da kun 2-5% av spillerne fikk satt sine bein i end-game raid instancer...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

Blizzard skulle gitt seg etter BC, selv har jeg spilt siden vanilla pre beta. Eneste som fikk meg til og spille wotlk var lore, og for og se hvordan de gjorde det i spillet

 

Så du mener det var bedre når en brøkdel av de aktive spillerene fikk oppleve end game content? Si hva du vil om at de burde gitt seg, men tallene til WoW er fortsatt veldig imponerende uansett hvilket spill du sammenlikner med. WoW har kanskje blitt lettere for hver expansion, men det har også åpnet muligheten for å nå ut til flere kunder. Det kalles god butikk og der kan man ikke si at Blizzard har gjort mye feil.

Lenke til kommentar

Så klart var det bedre når ikke alle kunne gjøre de hardeste raidsa, det ville ikke vært konkurranse om alle i verden kunne stille til start i VM i hekkeløp heller, bare de beste skal konkurrere, men sånn blizztard gjør det så kan alle stille til start, til og med de som ikke vet hvordan de skal verken løpe eller trykke på riktig abilities.

 

"Det kalles god butikk"

Nei, det kalles å skyte seg selv i foten, det å distansere hardcore raiding fra spillet pga "alle" som har gitt feedback vil ha det enklere, både å geare opp og å downe bosser, så hva gjorde blizz?

 

I'll tell you what:

Looking for heroic som gjør at du kan tjene deg tier-pieces i non-raids, wtf?

Random BGs samtidig som de fjernet muligheten til å queue til en spesifikk BG instance, OG samtidig fjernet muligheten til å kjøre BG queues med mer en 5.

Muligheten til å ha 2 faction characters på samme PvP server.

Flying mounts som ødela world PvP.

Recruit a friend som tar deg nesten helt til max level.

Looking for raid som scaler med group average item level, I LOLD.

 

Jeg kan sikkert nevne 20 ting til, men orker ikke.

 

Lenke til kommentar

Så klart var det bedre når ikke alle kunne gjøre de hardeste raidsa, det ville ikke vært konkurranse om alle i verden kunne stille til start i VM i hekkeløp heller, bare de beste skal konkurrere, men sånn blizztard gjør det så kan alle stille til start, til og med de som ikke vet hvordan de skal verken løpe eller trykke på riktig abilities.

 

Hekkeløp er en sport. WoW er et dataspill. Selvfølgelig må de som betaler for et spill kunne spille det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...