Gå til innhold

Spotify slipper et dusin nye apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha en app som lar meg endre gui på spotify.. Når jeg kjører spotify på mediacenteret mitt hjemme blir det veldig liten skrift om jeg er for langt unna tv-en.. trenger ikke en visningsliste på 50 sanger om jeg ikke klarer å se hva som står engang.

 

Skulle gjerne hatt en funksjon som www.youtube.com/xl eller noe

Endret av Raptus_
Lenke til kommentar

Har brukt Soundrop en god stund nå med et par kolleger. Det er uten tvil den beste appen jeg har testet på Spotify. Genial for å finne ny musikk på, samt dele musikk med venner.

Som ivrig bruker av last.fm (siden 2006) synes jeg den (altså last.fm) også er mye verdt.

Lenke til kommentar

Som sagt her var ikke jeg heller unormalt overivrig til dette, men jeg ser nå at dette kan bli stort! Spotify vil bli det ultimate verktøyet for musikkentusiaster. Fakta, deling, oppdagelser, nyheter, listing, community, mulighetene er store. Enten om du vil sjekke historiefakta, finne ny musikk, dele eller finne tekst eller konserter vil Spotify være verktøyet for jobben.

 

Eneste jeg er litt negativ til er at app-ene er litt treige. Jeg synes app-ene burde kunne blitt skrevet med andre programmeringsspråk, samt integreres mer. Jeg tror ikke app-ene lagres lokalt, ihvertfall ikke hele, så opplevelsen kommer an på nettverkstilkoblingen. Ideelt sett, lokalt lagrede app-er med raskere programmeringsspråk med mer integrering/muligheter er faktorene som hadde gjort opplevelsen optimal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...