Gå til innhold

Disse fem Metro-funksjonene elsker vi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke Metro designet. Kommer til å holde meg til Win7 i noen år fremover tenker jeg, WP7 er like uaktuelt pga Metro. Liker det rett og slett ikke. Win8 blir sikkert et knakandes bra operativsystem. Hadde dem bare laget en versjon for nettbrett med Metro og en for pc uten Metro så hadde jeg sikkert vurdert det.

Lenke til kommentar

Blilr litt kvalm av all hypingen av win8, begynner å bli lenge siden jeg så en god artikkel på hardware.no nå. Hvis jeg får det dritstygge metro greiene på forsiden flere ganger nå blir jeg nødt tilå bruke snarvei rett til forumet istedet for via forsiden.

gleder meg til å putte ipaden i skuffen og erstatte den med metro og windows 8 tablet.. Hype W8 mer, så kan vi som er lei ipad ha noe å glede oss over :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Blilr litt kvalm av all hypingen av win8, begynner å bli lenge siden jeg så en god artikkel på hardware.no nå. Hvis jeg får det dritstygge metro greiene på forsiden flere ganger nå blir jeg nødt tilå bruke snarvei rett til forumet istedet for via forsiden.

 

Blind på apple dingser

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvilke nettbrett er aktuelle å installere W8 på ? Kjører det bra på ARM ? er det like mange apper der, og funker IE10 der ?

Windows 8 er ikke klart for ARM enda, så du må foreløpig klare deg med x86-baserte nettbrett. Det er det ikke så mange av, men Samsung har f.eks. Slate 7 serien. Dette er så og si identisk med det som ble gitt til utviklerne i fjor høst under Microsoft-konferansen i usa.

Lenke til kommentar

win8, win7 skreddersyd for touchog det er for meste det oppsumert kva win8 er. pc brukere har eg enåg ikkje sett noen good grunn til og bytte til win8 fra win 7

 

en ting som skiller seg soleklart er boot-tiden.. den er helt sykt forbedret. overgår alt av fullverdige OS der ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blilr litt kvalm av all hypingen av win8, begynner å bli lenge siden jeg så en god artikkel på hardware.no nå. Hvis jeg får det dritstygge metro greiene på forsiden flere ganger nå blir jeg nødt tilå bruke snarvei rett til forumet istedet for via forsiden.

 

Ikke fortvil, det kommer flere fjellkatter til deg snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...