Gå til innhold

Test: Nvidia 3D vision 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hw.no glemmer å nevne at det er flere projektorer som støtter denne teknologien.

Ta denne for eksempel: http://www.komplett....aspx?sku=619652

Har den selv og er storfornøyd. Selv om brilene er lit stive i pris så blir det biligere enn en 3d tv

 

Jeg har prøvd dette på både en BenQ 120 hz skjerm, og via min 3D prosjektor. Forskjellen er dag og natt, opplevelsen på prosjektoren er langt langt dårligere(dette er en prosjektor som ellers leverer veldig bra 3D på film). Dette mye fordi man må spille med den latterlige oppløsningen på 1280x720.

 

Så anbefaler heller en ordentlig 3D skjerm til det bruket, da får man spilt 3D spill i full HD, og 3D effektene er mye mye bedre.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Når var dette med tanke på å dele 3d film med andre og ikke spilling. Der buker eg selv Benq skjerm. Men det er ikke noe å si på kvaliteten til film. Ref : http://www.lydogbild...est/optoma-hd67

 

Ja da så, men da blir jo debatten TV vs prosjektor, for 3D vision har sånnsett ingenting med det å gjøre da man bruker TVen og prosjektorens sine egne briller. En prosjektor er jo langt verre å plassere enn en TV, men abselutt god til film, dog er det ikke alle som har plass til det.

Lenke til kommentar

Kommer jo helt ann på hva du inreder stuen etter :p Bruker 3d vision briler til film og ikke prosjektorens egne briler, de funker ikke opp mot pcen med dagens driver, det bare kresjer. Men er veldig god mot PS3

 

Hehe ja hvis du ser på film på PC-skjermen må du bruke 3D vision ja ;) Prosjektoren krever litt mere lyskontroll, men ja, når man først har gått over til prosjektor er det vanskelig å se på en mindre skjerm, ihvertfall for meg ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...