Gå til innhold

Turn 10 leter etter nye bilspill-folk (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vær så snill, lag noe SKIKKELIG racing til PC.. finner INGEN spill jeg liker til PC, og jeg elsker Forza 3, men er lei av xbox..
Prøv iRacing. Beste bilspillet pr idag imo.

 

Det er flere gode racingspill til pc en til konsoll:

iracing, rfactor, live for speed, race 07, netcar pro

 

Racingspill under utvikling:

rfactor 2, assetto corsa, gtr3, pCARS, auto club revolution

Lenke til kommentar

Om den neste xboxen kommer ut i 2013 så er det nå de burde begynne å tenke på den neste generasjonen. Spørsmålet er om det blir et lanseringsspill, eller om prosjektet vil trenge et ekstra år med utviklingstid.

Har vel lest noen rykter om at det er mer eller mindre bekreftet at den nye Xboxen kommer i løpet av 2013.

Og Forza Motorsport 5 ville vært en veldig bra lanseringstittel. Og for at det skal la seg gjøre så har Turn10 1-1,5 år på seg å gjøre spillet ferdig. Noe som burde la seg gjøre, for jeg regner med at de allerede er godt i gang med utviklingen av det.

 

Artikkelen sier jo at de har laget 4 meget bra spill på 6 år. Så å kunne klare å ferdigstille Forza 5 til å bli en lanseringstittel uten at det går ut over kvaliteten er jo bevist mulig.

 

Noe som ikke er et rykte, er at utviklere allerede har fått se den nye Xboxen. Noe en utvikler hos Crytek noe uforsiktig kom til å twitre om.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Og for at det skal la seg gjøre så har Turn10 1-1,5 år på seg å gjøre spillet ferdig. Noe som burde la seg gjøre, for jeg regner med at de allerede er godt i gang med utviklingen av det.

 

Artikkelen sier jo at de har laget 4 meget bra spill på 6 år. Så å kunne klare å ferdigstille Forza 5 til å bli en lanseringstittel uten at det går ut over kvaliteten er jo bevist mulig.

Gode poeng. Turn10 er såpass rutinerte at de burde klare å gjøre det ferdig til en eventuell 720-lansering i 2013. MS har for så vidt også sagt at de ønsker å gjøre Forza-franchisen til en årlig serie, og at de har tenkt å alternere mellom Motorsport og Horizon.

 

Et annet spørsmål som vi kan stille oss er dog om Microsoft ønsker å gi det ut så tidlig. En vår-lansering i 2014 kunne ha bidratt til å opprettholde hypen rundt konsollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...