Gå til innhold

Tynn turskjerm fra Toshiba


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal de satse, må de satse...

Kan ikke komme med et halvhjertet forsøk og forvente at de skal selge i bøtter og spann.

 

Skulle jeg ha kjøpt denne uten Full HD, burde den vært uhyre billig! Og 1500 for denne ekstraskjermen er for dyrt, man må tenke på at man får ganske greie FHD-skjermer til rett over 1000 kroner, detikerte skjermer altså. Får ikke mye produktivitet med HD-oppløsning. At "14-tommeren" ikke har FHD kan jeg leve med så lenge "15-tommers skjermen får det! Men igjen blir nok prisen altfor høy på 15"-modellen.

 

En annen grunn for at jeg gir denne litt kvasse kritikken her er selvsagt mye pga. at Lenovo allerede har et tilsvarende produkt til rett over 1k, men synes fortsatt det er for dyrt. Lenovo sin skjerm har USB 2.0-tilkobling da, hvor avgjørende dette er vet jeg ikke helt.

 

Da mener jeg de like godt ka slenge på med FHD, spesielt nå som QFHD introduseres på TV-skjermer og at årstallet faktisk er 2012. Kan ikke tenke meg at det er så mye dyrere med FHD versus HD. Synes utviklingen av oppløsning går altfor treigt, HD burde vært historie på nye produkter, inkludert laptoper (av de "store/middels" typene ihvertfall).

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...