Gå til innhold

Timesalg på Komplett, 18-22 i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en lunken entusiasme til dette, men skal se om jeg husker å se innom når det begynner. KAN jo være at komplett klarer å imponere og faktisk komme med noen VIRKELIG GODE tilbud..

Pleier skjeldent å være noen veldig gode tilbud på ting folk faktisk vil ha.

Har sett veldig gode tilbud på små-ting før, som vifter og slik, men er jo lov å håpe at det blir bra denne gangen :)

 

Verdt å få med seg uansett.

Lenke til kommentar

Kjedelig hvis det blir bvare salg.

 

Jeg håper spessielt på sokkel 2011/1155 salg, siden vi snart venter ivybride.

Da kan det være lurt å slå til nå.

 

Håper også SSD kommer på salg. Problemet med timesalg er neppe lønnsomt hvis det er en vare man skal ha og må betale 100 kr i frakt, da må tilbudet være bra for det skal lønne seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper det kommer noen nettverks produkter på salg, en NAS og en 16/24 ports Gigabit switch hadde vært midt i blinken for min del.

 

Er det slik at en kan ønske seg ting som ved Netshop sine tidligere timessalg eller?

 

-T

Tror de kun tar imot på facebook.

Ser ut til at de kun bryr seg om facebook for tiden...

Lenke til kommentar

Problemet når komplett først begynner med salg, venter jo en del på tilbud derfra.

Selv kjøper jeg nesten alt derfra på salg eller om de er billige.

 

Ikke noe poeng å handle på komplett, når det er så mange andre nettbutikker å velge mellom.

 

Selv syns jeg komplett/elkjøp blir mere like, prisene er så varierte at man å stille klokken etter tilbud.

 

Zenbook kommer jo nye modeller mot sommeren, så den er natulig vil måtte falle i pris. Jeg venter nok her.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Klart man finner prisforskjeller, men det er jo naturlig. Ingen er billigst på alt.

Vel, det eksemplet jeg kom med kan neppe forklares med sedvanlig prisforskjell, men heller at de utnytter en spesiell vare for å suge maks ut av kunden.

 

Jeg for min del handlet nylig rambrikker og skjermkort og trengte også en tube kjølepasta. Sjekket Komplett, og selv om de lå 50-60 kroner høyere både på ram og skjermkort så var jeg villig til å handle der, men når denne blodprisen på en tube kjølepasta viste seg, så droppet jeg det. Man føler seg dum.

 

Så er egentlig bare et velmenene råd jeg kommer med til Komplett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...