Gå til innhold

Folkefinansierer Wasteland-oppfølger (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gladelig betalt 250 $ for dette!

Jeg håper dette er begynnelsen på slutten for de store allmektige utgiverne.

 

Finnes fremdeles nok av folk som vil ha cinematiske casual-spill, så det skjer nok ikke, men det er forhåpentligvis begynnelsen på at små/mellomstore utviklere får lov til å lage bra spill igjen.

Lenke til kommentar

ja det her blir vel et sånn stupe brett for små spill selskap til å nå større spill selskap med billioner på bok. man skal ikke se bort i fra at ea og activision osv vill snappe opp noen av disse spillene. som blir laget med brødsmuler og sette opp en ordentlig stor hollywood produksjon. når de ser hvor godt de selger. og hvem vet, kanskje de tar fram glemte gode titler fra sin kjelleren og lager ny versjoner av disse. som for eksempel dungeon keeper osv...

Lenke til kommentar

Jeg spytter med glede inn $115.

 

Til alle dere som har gitt $50 eller mer, dere må gi $15 ekstra for å dekke frakten!

 

Målet er nådd, men satser på at de greier å skrape sammen et par hundre tusen til. Større budsjett, større spill!

 

Jeg jobber med et par andre på å forbedre den offisielle wikien for Wasteland 2, så om dere vil stikke innom og hjelpe oss litt kan dere det her.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...