Gå til innhold

Bildespesial: CeBIT 2012 ? Del 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk dekk tatt noen bilder av Nick Shih og Smoke da?

 

Jeg fikk i hvertfall tatt noen av Nick Shih sammen med vår egen knopflerbruce på forumet, Nick er en veldig hyggelig kar og lot knopfler helle LN2 for han mens han kjørte klokkeshowet sitt.

 

img2013z.jpg

 

Knopflerbruce likte også boothbabesene til Enermax :rofl:

 

img2017rp.jpg

Endret av minhund
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Føler jeg kan glise uten at det trengs ytterligere forklaring :p

 

Spent på om HW har plukket opp flere babes enn de jeg fant, Zotac hadde noen, OCZ likeså, Delux (?) hadde et par på sin stand (pluss Enermax selvsagt). Nå hadde jeg ikke adgang til reseller planet, XFX hadde hvertfall noen der :p

 

Når ikke Kepler eller ivy bridge ble stilt ut så var det ikke stort annet å se etter.

Lenke til kommentar

Føler jeg kan glise uten at det trengs ytterligere forklaring :pSpent på om HW har plukket opp flere babes enn de jeg fant, Zotac hadde noen, OCZ likeså, Delux (?) hadde et par på sin stand (pluss Enermax selvsagt). Nå hadde jeg ikke adgang til reseller planet, XFX hadde hvertfall noen der :pNår ikke Kepler eller ivy bridge ble stilt ut så var det ikke stort annet å se etter.

 

Så du TPLink da? Håper Vegard deler det bildet med oss. Ikke BB som er mest interessant, men reaksjonen på de besøkende rundt )som var 99% menn).

Reseller Planet er strengt tatt no sweat hvis du er der i jobbsammenheng. Fyll ut et skjema og gi dem visittkortet ditt og du er inne. Tips til neste år;)

Du må naturligvis se ut som at det er den mest naturlige ting i verden at du skal inn:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...