Gå til innhold

Diablo III lanseres uten spiller-mot-spiller (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på gamezone står det at release datoen er bekreftet til 27.06.12http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/PC-Spill/RPG/RPG/Diablo-3-PC-Diablo-III-32034-p0000012482.aspx

 

ingen nettbutikker vet datoen. Hvis datoen kommer fra noen andre enn Blizzard, er det kun tipping.

Lenke til kommentar

Gleder meg sykt til Diablo 3! :D Håper det kommer etter bursdagen min den 23. april, da har jeg penger enten til stanrd eller CE. :)

 

på gamezone står det at release datoen er bekreftet til 27.06.12

 

http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/PC-Spill/RPG/RPG/Diablo-3-PC-Diablo-III-32034-p0000012482.aspx

 

Spurte dem via Facebooken deres. De skrev at det var ren gjetting.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Nå spiller jeg ikke Diablo for PvP så det gjør meg ingenting. For meg blir det ett solo spill /Co-op. Var hvertfall slik jeg spilte Diable II. PvP for meg har alltid vært dersom jeg er i humør for det ^^

 

Er jo derfor dei og lager pvp delen for seg sjøl. Dei ønskte og lage eigne arenaer for PvP og eit eige system sånn at det ikkje blei so tilfeldig spel modus som det var i Diablo 2.Alt i alt trur eg berre det vil gjere PvP delen endå bedre. Den vanlege Co-op modusen er vertfall awesome i betaen.

Lenke til kommentar

Diablo 2 release date: 1.1.to-tusen-og-aldri.

De bare hyper det opp som Blizzard vanligvis gjør før de slipper ut ett middelmådig spill som har vært i utvikling alt for lenge og er ca allerede utdatert.

De har gjort det før og kommer til å gjøre det igjen, mark my words.

Lenke til kommentar

Diablo 2 release date: 1.1.to-tusen-og-aldri.

De bare hyper det opp som Blizzard vanligvis gjør før de slipper ut ett middelmådig spill som har vært i utvikling alt for lenge og er ca allerede utdatert.

De har gjort det før og kommer til å gjøre det igjen, mark my words.

 

Hvordan vil Diablo 3 være utdatert? For at det skal være det, så må jo et annet spill ha gjort det utdatert da? Hvilket spill er det du tenker på?

Lenke til kommentar

diablo3 kommer 4 år forseint ut vil jeg si... etter å ha prøvd betaen og snakket med andre folk. så er det ikke mye nytt her. det er som diablo2 har fått større skjerm oppløsning, 3d modeller og en ny verden å boltre seg på, ellers er det samme gammle diablo2. noen vil si det er diablo2 på setroider og elsker det. men de fleste vil nok få den samme følelsen de har ved stagnerte skyte spill(som det ble skrevet om i en artikkel her tidligere)...

Lenke til kommentar

Skoleeksempel på hvordan prioriteringer BURDE kommuniseres. Hadde Blizzard bare skrevet "Diablo 3 får ikke pvp ved launch" ville det ha blitt spetakkel.

 

Gleder meg som en unge til dette. Jeg har gledet meg til WoW-ekspansjoner, jeg har gledet meg til Starcraft 2, men INGENTING kommer i nærheten av så mye jeg har gledet meg til Diablo 3 :)

Lenke til kommentar

diablo3 kommer 4 år forseint ut vil jeg si... etter å ha prøvd betaen og snakket med andre folk. så er det ikke mye nytt her. det er som diablo2 har fått større skjerm oppløsning, 3d modeller og en ny verden å boltre seg på, ellers er det samme gammle diablo2. noen vil si det er diablo2 på setroider og elsker det. men de fleste vil nok få den samme følelsen de har ved stagnerte skyte spill(som det ble skrevet om i en artikkel her tidligere)...

 

Betaler lett for diablo 2 med 5760*1080 oppløsning.

Lenke til kommentar

Gleder meg sykt til Diablo 3! :D Håper det kommer etter bursdagen min den 23. april, da har jeg penger enten til stanrd eller CE. :)

Bursdagen din?! Nei vettu ka det er nu F*** mæ min bursdag det! Verdens bokdag og ca samme dag som William Shakespear og meg da selvfølgelig =) og nei det hadde ikke vært å forakte med D3 på MIN bursdag ;)

Lenke til kommentar

Det har null aa si om PvP-biten faar vente, handler nok for de fleste om aa spille igjennom foerst, deretter lage en god PvP-char. Synes dette var et voksent valg av Blizzard. Det er jo uansett naermest garantert at D3 kommer til aa bli helt genialt, og bare bedre og bedre etterhvert som Blizz finpusser ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...