Gå til innhold

GTA-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Hvilket GTA er best å begynne på for en nybegynner? Hvilket synes dere er best?

 

tja, spørs jo hva du vil. mener, ingen av gta spillene har noe med hverandre å gjøre. men vil du ha min mening så er gay tony dlc'en i episodes from liberty city desidert best. har god humor, og er slik gta4 burde ha vært i utgangspunktet. det fine med episodes from liberty city er at du slipper gta4 uten å miste noe innhold. annet spm er jo også hvilken platform du tenker på.

Lenke til kommentar

Hvilket GTA er best å begynne på for en nybegynner? Hvilket synes dere er best?

 

tja, spørs jo hva du vil. mener, ingen av gta spillene har noe med hverandre å gjøre. men vil du ha min mening så er gay tony dlc'en i episodes from liberty city desidert best. har god humor, og er slik gta4 burde ha vært i utgangspunktet. det fine med episodes from liberty city er at du slipper gta4 uten å miste noe innhold. annet spm er jo også hvilken platform du tenker på.

 

Før man spiller enten Ballad of Gay Tony eller Lost and Damned, burde man spille GTA IV først. Da blir det bedre. Og man må spille TLaD før TBoGT.

Endret av Al Capone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

tja, nei egentlig ikke, det er jo et par cross overs, men sånn ellers så går de fint å spille hver for seg. har selv ikke fullført gta4 men har jo spilt gjennom både tlad og tbogt og må si at sistnevnte er best, og hvordan gta4 burde vært fra dag 1!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

GTA V Multiplayer to feature "Crews"

 

In a new interview with IGN focused on Max Payne 3, Dan Houser has revealed that GTA V's multiplayer will support "Crews" that are to be introduced with Max Payne 3 and will be used in future Rockstar titles. Crews are essentially clan-like groups where you are rewarded for playing with other members of your crew and completing objectives together. You will also be matched with other people in your crew during matchmaking.

 

"The beauty of this system is that crews persist over time and across future games. Multiplayer is an ever-more important part of all our games moving forward. And by creating crews through Social Club, the crews that you create in Max Payne 3 will be ready and available for you to play in Grand Theft Auto V from day one. It's all part of our larger approach to make multiplayer deeper and richer than what's currently available, much more easily accessible to the newcomer and rewarding for the hardcore."

 

 

The interview focuses on how crews will be used in Max Payne 3, but it gives an indication for how GTA V's multiplayer may be affected by them. Read the full interview on IGN to get a better understanding of their purpose.

 

 

More GTA V details "in a few months" - Rockstar

 

 

Rockstar has more or less confirmed that there will be no new details regarding GTA V until after Max Payne 3 is released in May. Here is what they said:

 

 

"First of all, we'd like to again thank you and everyone out there for the amazing response to the debut Grand Theft Auto V trailer. We know that there are a ton of questions you all have about the game, including release date and lots else.

Right now, we are very hard at work on the game and are excited as well to show and tell you more as development progresses - expect that we'll be talking much more about GTAV starting at some point in a few months' time. Please hang tight until then and thank you all for your patience and support!"

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det her liker jeg! Jeg er kanskje en av de få i Norge som fortsatt spiller San Andreas Multiplayer (SA:MP). Jeg syntes det er veldig morsomt, og spiller på en server som heter Argonath RPG (www.argonathrpg.com).

 

Hva spiller du når du spiller SAMP, da? :)

 

Rolespill, selvfølgelig! Er en dårlig server, i grunn. Spilte litt på LS:RP, men jeg ble lei, fordi jeg syntes det ble ALT for seriøst.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...