Gå til innhold

Få Android 4.0 på HTC Sensation og Samsung Galaxy S II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HTC Sensation XE

Har installert A 4.o i dag, og det ser bra ut. Noen forbedringer i forhold til den gamle, har ikke fått satt meg inn i alle enda, ok med den nye start linja nederst. Får lagt inn et par ekstra apper på forsiden.

Ok med snarveier til wifi/bt ++ i innstillinger også. sparer et par widgeter på det også.

 

Nedlastningen gikk fint, fikk feilmelding om at inst av htc sense ble avbrutt, men dette rettet seg selv.

 

Er litt usikker med hva slags feil med sense Lekanger her sikter til, men for meg ser alt ok ut, blar mykt og fint, prog starter raskt og greit.

Lenke til kommentar

ICS er greit nok, ikke noe super wow men det forventet jeg ikke heller. Har vel strengt tatt ikke skjedd noe på funksjonsfronten siden Android 2.2 føler jeg. Alt jeg kunne på min gamle Legend kan jeg på Sensation. Alt går fortere og jevnere men når alt kommer til alt, er det meste som før(og det er en bra ting). Det mest kjekke med ICS er at man ikke trenger å ha 7 hjemmeskjermer lengre. Jeg har bare tre. Ellers må jeg si at det glupeste jeg har gjort er å roote telefonen og legge inn Titanium backup slik at jeg kan fryse programmer jeg ikke bruker. Da blir grensesnittet rent og oversiktlig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...