Gå til innhold

Asus og Google samarbeider om nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende og fristende og mye gøy og .. og. Men hvilke nettbrett kommer med mulighet for (enkle) kontorapplikasjoner? Med Word, Excel og Powerpoint (gjerne m noe begrenset funksjonalitet) så hadde nettbrettene blitt helt supre. Om det heter nnpad, galaxy eller noe annet er likegyldig. Mitt nettbrett blir det som først kommer med litt mer arbeidsnyttig funksjonalitet slik at den kan konkurrere m en bærbar PC. Så frem med proff-appene !!

Lenke til kommentar

Spennende og fristende og mye gøy og .. og. Men hvilke nettbrett kommer med mulighet for (enkle) kontorapplikasjoner? Med Word, Excel og Powerpoint (gjerne m noe begrenset funksjonalitet) så hadde nettbrettene blitt helt supre. Om det heter nnpad, galaxy eller noe annet er likegyldig. Mitt nettbrett blir det som først kommer med litt mer arbeidsnyttig funksjonalitet slik at den kan konkurrere m en bærbar PC. Så frem med proff-appene !!

 

Hvorfor vil du bruke neo uten tastatur til "proff" wordbruk?

 

AtW

Lenke til kommentar

Proff bruk betyr vel bare at du tjener penger på det.

 

Uansett er det mange tablets som støtter tastatur, sånn som Transformer Prime som omtrent kan gjøres om til en laptop om man kobler til tastaturet.

 

Trådløse tastatur vil også bli mye mer utbredt fremover når de begynner å implementere den nye Blåtann-standarden (Bluetooth Smart).

Lenke til kommentar

Hvis denne kommer til ca 1500 kroner, da blir det garantert nettbrett på meg også :) Har ennå mitt første nettbrett, Nokia N800. Kjøpte det for 5 år siden, lenge før verden viste hva nettbrett var. Siden den gang har ingenting fristet meg personlig, men har kjøpt noen Samsunger som gaver.

 

Et "ekte" Google nettbrett til under 2000, må bare ha det :D

 

 

PS "proff bruk" sier meg ingenting heller. En tullete formulering.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...