Gå til innhold

Mer innhold til Battlefield 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt denne sytingen til folk på forum, tror folk det sitter 1 fyr i en kjeller fra 7-15 og jobber med alt som har med BF3 å gjøre?

Greit nok at ting ikke fungere som det skal for mange, med det er sikkert ikke så jævla lett å fikse bugs som skal brukes av flere millioner forskjellige folk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dem får ikke mine penger ihvertfall, er så mye som må fikses i BF3 for at det skal bli kalt et bra spill i mine øyne. Å slippe hele 3 expansions med minimale endringer som dette vil bare splitte miljøet enda mer. Når det dreier seg om kun kart så burde dette være gratis. EA er eneste som tar seg betalt for slike filleting.

Lenke til kommentar

Dem får ikke mine penger ihvertfall, er så mye som må fikses i BF3 for at det skal bli kalt et bra spill i mine øyne. Å slippe hele 3 expansions med minimale endringer som dette vil bare splitte miljøet enda mer. Når det dreier seg om kun kart så burde dette være gratis. EA er eneste som tar seg betalt for slike filleting.

 

host host "activision" host host

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dem får ikke mine penger ihvertfall, er så mye som må fikses i BF3 for at det skal bli kalt et bra spill i mine øyne. Å slippe hele 3 expansions med minimale endringer som dette vil bare splitte miljøet enda mer. Når det dreier seg om kun kart så burde dette være gratis. EA er eneste som tar seg betalt for slike filleting.

 

Jøss, den steinen må være stor og tung, for den har du vært lenge under...

Lenke til kommentar

Liker at Battlefield får oppdateringer som ikke bare går på baner, det er bra!Men her synes jeg seriøst at EA/DICE heller skal fokusere på patch ATM..

 

Hjelper å følge med på forumet/blogg/battlelog.

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654779195992365/

 

Jeg leste det den daget det kom ut, så forumet følger jeg godt med på, men poenget mitt var at de tar lang tid med patching n shit, og at de gjerne nå sitter å jobber med nye baner, isteden for å patche, akkurat som om mange sitter å gjør noe annet enn det de skal.. Men klager ikke jeg, har god tålmodighet :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt denne sytingen til folk på forum, tror folk det sitter 1 fyr i en kjeller fra 7-15 og jobber med alt som har med BF3 å gjøre?

Greit nok at ting ikke fungere som det skal for mange, med det er sikkert ikke så jævla lett å fikse bugs som skal brukes av flere millioner forskjellige folk...

 

Det virker mer som om det er 1 fyr i en kjeller fra 7-7.15. Hvor av 14 av de minutene brukes til å beklage på forumet.

Lenke til kommentar

Synes det er kult at de lager slike tema-pakker, så kan folk utvide med det de liker best selv. F.eks. er nok ikke CQC så veldig aktuelt for meg, men jeg skal ikke utelukke noe enda. Forutsetter at ting prises riktig.

 

Problemet kommer hvis servere kjører kart fra flere pakker, og folk blir kicka fordi de ikke har pakken. Vet ikke hvor aktuelt dette er. Et annet problem er dersom du spiller sammen med andre, og folk har mye forskjellig. Ikke la det bli for mange pakker, lag dem heller større da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...