Gå til innhold

LIVE: Vi følger Apples lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg som en unge :) Satser på god batteritid, høyoppløst skjerm med gode farger og rått grafikkort. Håper de lanserer en ny Mac, gjerne hint om neste iPhone også.

 

Du vil ikke se mac nyheter på en ios "messe". Uansett så er ikke mac så viktig for apple, kontra ios. så du vil ikke se mer enn en splash screen på hovedsida når det kommer en ny mac. Dessverre.

Lenke til kommentar
Gleder meg som en unge :) Satser på god batteritid, høyoppløst skjerm med gode farger og rått grafikkort. Håper de lanserer en ny Mac, gjerne hint om neste iPhone også.
Du vil ikke se mac nyheter på en ios "messe". Uansett så er ikke mac så viktig for apple, kontra ios. så du vil ikke se mer enn en splash screen på hovedsida når det kommer en ny mac. Dessverre.

 

Ohh, visste ikke at det var en "iOS only messe". Hvorfor er ikke Mac så viktig for Apple ? De selger no bra de også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gleder meg som en unge :) Satser på god batteritid, høyoppløst skjerm med gode farger og rått grafikkort. Håper de lanserer en ny Mac, gjerne hint om neste iPhone også.
Du vil ikke se mac nyheter på en ios "messe". Uansett så er ikke mac så viktig for apple, kontra ios. så du vil ikke se mer enn en splash screen på hovedsida når det kommer en ny mac. Dessverre.
Ohh, visste ikke at det var en "iOS only messe". Hvorfor er ikke Mac så viktig for Apple ? De selger no bra de også.

 

jojo, men ikke langt nok så mye som ios. Er bare sånn det har blitt. iOS får så mye media oppmerksomhet. Se bare her, på vg, engadet, og alle andre sider i dag.

 

på en annen note, liker designet på den nye ipaden, og retina displayet ser vilt ut

 

blir også ny apple tv, så håper jeg det kommer jailbreak, så jeg kan kjøre 1080p på den fra xbmc

 

1 million mer pixler enn en hdtv, lol. er litt vilt å tenke på, siden den er på ti tommer, og ikke 46" +

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De sier det skal være "four times the peformance" og dobbelt så rask som tegra 3.

 

Det stemte jo veldig godt når ipad 2 kom, da dunket jo den tegra 2, så spennende om det stemmer.

 

Bra med 1080p camera, og 5mp sensor, samme sensoren som på iphone 4s, bare på 5mp.

 

Visste ikke at apple skulle infri på alt, men det virker så.

 

og tydeligvis 4g, jesus, den her kommer til å bli 500-600 kr dyrere tipper jeg

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

lurer på om det blir noe "just one more thing"

 

pleier å være det, men vet ikke hva det kan være, siden det har alt, quad core, syk oppløsning, 1080p, 5mp, noe alla siri, 4g etc

 

ps: samme priser, DET er bra. med all den oppgraderingen, skjermen etc

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...