Gå til innhold

Mafia-hjelp for GTA V? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var gode nyheter. Hvis Mafia 3 blir like innholdsrik som San Andreas, så gleder jeg meg. Mafia 2 hadde store områder som egentlig bare var pynt, nesten ingen belønning for utforsking. Og gtaV håper jeg virkelig går videre i fotsporene fra San Andreas istedet for gtaIV. Gjerne enda mer å gjøre, slik at man aldri blir lei av å kjøre rundt. Håper også at radiostasjonene ikke fortsetter å være så anonyme som de var i gtaIV.

Lenke til kommentar

Både Mafia 1 og Mafia 2 var glimrende spill i mine øyne, god stemning og historier man levde seg inn i. Man får på en måte filmfølelsen i spillformat, ikke mange spill har greid det skikkelig føler jeg.

 

GTA har jo det at det var "originalen" og generelt er det store blockbustere med tanke på mengde innhold. Jeg kan imidlertid ikke unngå å føle at det blir litt masseprodusert og "platt". Litt følelsen av at man gjør det samme om og om igjen... (snakker om GTA IV nå, har ikke erfaring med de andre 3D-iterasjonene)

 

Som konklusjon håper jeg GTA tar litt lærdom av Mafias historiefortelling, men jeg håper ikke Mafia dreies i retning av "kvantitet fremfor kvalitet" filosofien som pr idag preger GTA-serien.

Endret av Visjoner
Lenke til kommentar

Tenk stemningen og naturen som Red Dead Redemption ga deg. Så friheten og galskapen GTA ga deg. Så historien Mafia ga deg. Skulle virkelig sett alle disse studioene skape noe sammen. Men kanskje det bare bør bli med drømmen, siden jeg har en sterk følelse av at ordtaket "jo flere kokker, jo mer søl" kan komme til live.

 

Dette virker dog spennende! Gleder meg til å høre mer!

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...