Gå til innhold

– Halo 4 blir mørkere og mer intenst (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg lurer på er om hvordan de skal få til en ny storkrig rett etter Covenant krigen.. siden militæret til menneskene er jo mer eller mindre voldtatt etter 30 års tapende krig. Ikke akkurat klar for en ny storkrig med en fiende på nivå med flood og coventant.

Lenke til kommentar

Et Halo uten barne-tv-kekekeke-Covenant? I alle dager. Da kan det faktisk hende jeg kjøper dette ved release. Liker i utgangspunktet Halo godt, men Covanant er en STOR turn off for meg.

 

Du liker Halo men liker ikke det som gjorde Halo til Halo... nemlig Covenant og de små squikende tullingene som er gøy å feste granater på.

Blir som å si att du liker Star Wars men synes de kunne droppa Stormtrooperne...

Greit nok att du ikke liker dem, ingen fanboy rage her men logikken stemte ikke helt :)

Endret av Amaru
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det jeg lurer på er om hvordan de skal få til en ny storkrig rett etter Covenant krigen.. siden militæret til menneskene er jo mer eller mindre voldtatt etter 30 års tapende krig. Ikke akkurat klar for en ny storkrig med en fiende på nivå med flood og coventant.

Det holder kanskje med Master Chief og Cortana mot røkla ;)

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er om hvordan de skal få til en ny storkrig rett etter Covenant krigen.. siden militæret til menneskene er jo mer eller mindre voldtatt etter 30 års tapende krig. Ikke akkurat klar for en ny storkrig med en fiende på nivå med flood og coventant.

Sier de noe om når dette er i forhold til forrige trilogi? Kan jo være 100 år etter og at Master Chief har ligget helt i dvale.

Lenke til kommentar

Leste den ene kommentaren fra en i dev teamet at Halo 4 sin grafikk ville knuse alle når det kommer uansett plattform. Dette gjenstår å se. Har aldri blitt så begeistret over Halo sin grafikk, den er fin ja men ikke noe bedre en andre titler jeg har sett.

Det var ikke det Corrinne Yu sa. Twitter-meldingen har bare blitt dratt ut av kontekst av diverse blogger/nettsider som er ute etter reklameinnteker.

 

It's the best looking game on Xbox and any other consoles we ever made and we're all from AAA studios.So proud of team.Sorry

http://twitter.com/#!/Corrinne

 

Hun snakket om spillene som utviklerne i 343 Industries har vært med på å lage.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...