Gå til innhold

Snart får du Android 4 til Samsung Galaxy S II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjørt Android 4.0.3(Cyanogenmod 9) Siden 1. Januar i år, riktignok med noen bugs, men nå virker stort sett alt utenom video. http://cyanogenmod.com er løsningen. I 2011 kjørte jeg fra ca September Android 2.3.7 (Cyanogenmod 7).

Min vurdering er at så lenge en bruker offisielle rom så ligger en dessverre langt bak google, om du skulle være så heldig at levernadøren oppdaterer din telefon. Selv orket jeg ikke vente på at samsung skulle slippe offisielle rom, samt at jeg slipper masse "søppel" aps som jeg ikke kunne fjernet om jeg hadde brukt offisiel rom.

Lenke til kommentar

Så fort den blir lansert i Israel eller andre land for del saks skyld, så kan ROMen enkelt lastes ned og flashes med Odin. Vips, og dere slipper å vente.

 

Garantien ryker ikke når man flasher gjennom Odin siden Odin brukes til å flashe stock ROMs (Samsungs egne ord).

Lenke til kommentar

sitter med 2.2 på galaxy ace jeg, ikke tro at samsung er apple

 

dummeste jeg har hørt idag:)

 

apple oppdaterer riktig nokk alle sine tlf på likt ja, men du får ikke alle funksjonene og det er alltid et helsikkas dritt med de eldre tlfne.. som iphone 4.. vs 4s :p så ikke kom her og tru det er det samme!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
sitter med 2.2 på galaxy ace jeg, ikke tro at samsung er apple
dummeste jeg har hørt idag:) apple oppdaterer riktig nokk alle sine tlf på likt ja, men du får ikke alle funksjonene og det er alltid et helsikkas dritt med de eldre tlfne.. som iphone 4.. vs 4s :p så ikke kom her og tru det er det samme!

 

Kan du utdype dette litt mer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt ICS på min Nexus S siden sensommeren? en gang... Så lenge siden at jeg husker ikke helt. Det jeg husker er at batteritiden forkortes betraktelig når WIFI er på. Samtidig forlenges batteritiden når WIFI er av. Litt smothere er den, men stort sett er det kun kosmetikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Tror jeg står over...fortsatt ikke funnet noe ved ICS som jeg faktisk har bruk for, mens f.eks multitaskmenyen får meg til å spy i HC/ICS. Oppgradere for å oppgradere blir ikke aktuelt

Lenke til kommentar

Tror jeg står over...fortsatt ikke funnet noe ved ICS som jeg faktisk har bruk for, mens f.eks multitaskmenyen får meg til å spy i HC/ICS. Oppgradere for å oppgradere blir ikke aktuelt

 

Håndtering av datatrafikk er jo guddommelig på ICS. Men du har kanskje ikke bruk for, såe... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Tror jeg står over...fortsatt ikke funnet noe ved ICS som jeg faktisk har bruk for, mens f.eks multitaskmenyen får meg til å spy i HC/ICS. Oppgradere for å oppgradere blir ikke aktuelt

 

Håndtering av datatrafikk er jo guddommelig på ICS. Men du har kanskje ikke bruk for, såe... :)

 

Bruk for jo, men det som kommer i ICS er jo allerede tilgjengelig i tredjepartsprogrammer.

 

SC20120306-122650.png

 

Sånn er det egentlig med det meste av ICS. Går man gjennom den offisielle listen blir det fort "got it, got it, got it, don't want it, got it"

 

Har sett noen videoer av lekket S II ICS på youtube, og er helt tåpelig. Mesteparten er jo launcherfunksjoner som hver eneste respektable trdjepartslauncher har hatt i årevis.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...