Gå til innhold

Vi søker IKT-lærling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg liker artikkelbildet som skal friste alle til å søke :D

 

Bildet er tatt for noen dager siden da vi stilte til nettmøte her på Hw.no. Jeg kan ikke love at det blir slik servering hver dag på jobb :-)

 

Benny: Vi tar inn ny lærling hver høst. Bare følg med her på Hw.no, eller send meg en epost ved nyttårstider neste år så sier vi ifra når stillingen lyses ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man må jo huske på de flinkeste får lærlingsplass.

 

Det er ikke sagt at alle kan få lærlingsplass om man styker i fag eller å har mye fravær.

 

Husk at arbeidsplassen må bruke tid å lære opp nybegynner og det kan bli dyrt for bedrifter om de må læres opp en del og ikke kan gjøre jobben alene.

 

Men det jeg er enig i det er lavere krav å få lærlingplass en jobb fordi lærlingsplass er mere opplærling en fagutdannet jobb.

Endret av LMH1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

virker fristende, jeg går ut vg2 i år, hva er kravene innen IKT (jeg ligger på 5-6)?

 

Nå søker du jobb, så er ingen krav annet enn bestått ikt-servicefag.

 

Vurderer å søke, men er ingen web eller programmeringsguru... :)

 

"Vi søker en person som går eller har fullført Vg2 IKT-servicefag. Det er ikke noe krav, men absolutt en fordel"

 

Det er til og med ikke et krav ;)

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Enkelte ganger angrer jeg på at jeg gikk Data & Elektronikk istedenfor IKT..

Ja, ikke for å strø salt i sårene, men i hvert fall i Drammensregionen der jeg jobber (underviser på IKT Servicefag på Åssiden vgs) er det mye lettere å få jobb som IKT-lærling enn som D&E-lærling...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...