Gå til innhold

Anmeldelse: Binary Domain (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har veldig lyst på, men heller ikke råd akkurat nå. Fin tekst, Audun! Litt skeptisk til sammenligningene du gjør, jeg vil ikke ha noe som minner om Gears of War, men noe som minner om Vanquish, og hvis spillets valg er enklere enn Mass Effects, er ikke akkurat det et kompliment, men karakteren virker rettferdig. Tror jeg kan kose meg med Binary Domain basert på video og omtaler, men ikke helt av de årsakene du ramser opp. Synes du med fordel kunne nyansert påstanden om at vestlige spill er bedre enn østlige: For meg handler det mer om at østlige spill har blitt for smarte eller sære, mens vestlige spill tilfredsstiller den gemene hop.

Lenke til kommentar

Binary Domain virker som et godt spill, men ikke godt nok til å kjøpe til fullpris. Skal definitivt ha det når jeg finner det på tilbud.

 

Det er ei heller ikke fullpris, 399,- hos de fleste :)

 

Er det ikke fullpris? Får stort sett helt nye titler til 300. Blir jo litt etter hvor mye man spille, personlig orker jeg neppe å kjøpe dette enn sålenge det finnes såpass mange spill som er bedre.

 

AtW

Lenke til kommentar
Binary Domain virker som et godt spill, men ikke godt nok til å kjøpe til fullpris. Skal definitivt ha det når jeg finner det på tilbud.
Det er ei heller ikke fullpris, 399,- hos de fleste :)
Er det ikke fullpris? Får stort sett helt nye titler til 300. Blir jo litt etter hvor mye man spille, personlig orker jeg neppe å kjøpe dette enn sålenge det finnes såpass mange spill som er bedre.AtW

 

Jeg spiller på konsoll da, og der er da vel fullpris fortsatt 599/499 avhengig av om man handler hos Gamestop eller Spaceworld/Platekompaniet?

 

Men på PC så er jo prisene mye lavere vet jeg.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...