Gå til innhold

Nordmenn lager Game of Thrones-MMO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ArtPlant får tak i noen fete konsepter! Blir spennande å sjå kva dei klarer å trylle fra med eit browserspel basert på GoT. Unity er ein kul motor å arbeide med.

 

Folk som klager over browser spill... var ikkje Minecraft eit java / browser / F2P spel i starten? Tror dei klarte å skape ein rimelig stor fanbase fra classic tida. Vil heller ha browser spel enn iPuke og iFail spel. Skal jo ikkje dømme eit spel før det er ferdig.

Hurra for norsk spillutvikling i vekst =D

Lenke til kommentar

Man skal jo ikke dømme noe før man har spilt, men jeg ristet på hode så fort jeg leste overskriften. Jeg har bare mistet troen på de aller fleste selskap, og spesielt spill basert på en historie som game of thrones. Mer gledelig at vanguard snart blir f2p, og muligens kan få litt nytt liv. Soe har iallefall gitt klar beskjed at vanguard ikke skal legges ned og at det jobbes aktivt med et eller annet.

Lenke til kommentar

Dette er jeg ekstremt skeptisk til... hvis de skal ta på seg den lisensen har de et helvetes oppdrag forann seg. For at det i det hele tatt skal føles som å ha noe med A Song of Ice and Fire serien....

 

Avtalen er på plass, så et bilde på en annen side der direktøren for Artplant og George R. R. Martin ga hverandre håndtrykk etter de ble enige.

Lenke til kommentar
Dette er jeg ekstremt skeptisk til... hvis de skal ta på seg den lisensen har de et helvetes oppdrag forann seg. For at det i det hele tatt skal føles som å ha noe med A Song of Ice and Fire serien....
Avtalen er på plass, så et bilde på en annen side der direktøren for Artplant og George R. R. Martin ga hverandre håndtrykk etter de ble enige.

 

Mente ikke at jeg ikke trodde på dette, men at jeg er skeptisk på at dette blir annet enn skit... Kan de ikke skape sin egen lille fantasy ting istedenfor å dra kvalitet som ASOIAF serien ned.

 

Strategi spillet var ikke perfekt, men de holdt seg ganske godt til verdenen for det om.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...