Gå til innhold

Amerikansk revolusjon i Assassin's Creed? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen bombe at det kom til å bli den amerikanske revolusjon i en av spillene, men likevel er det litt synd om Paris eller London ikke blir med. Mest på grunn av at alle spillene har hittil inneholdt større byer med mangfoldige momumenter, kjente byggverk og tett befolkede strøk med trange kår. USA, på den her tiden, har vel ikke så mye av det.

 

Men jeg ser ikke bort i fra at den franske revolusjon eller hovedsete til det britiske imperiet kan ha sin plass i Assassin's Creed 3.

Endret av Colossus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det har vel nesten lagt litt i kortene dersom vi tenker over det. AC spillene følger jo forfedrene til Desmond Miles, ikke sant? Slik jeg har forstått det, er han amerikansk. Man skulle vel da tro at noen av forfedrene hans også var amerikanske ? I og med at Ezio er italiener er det (i allefall etter mitt synspunkt) logisk at etterkommerene hans immigrerer til USA (selv om emigreringen til USA i hovedsak fant sted ETTER revolusjonen).

 

Nå sier ikke jeg at USA er den ideelle plassen for neste AC å finne sted, men dersom den skal følge Desmonds slektskap, synest jeg det er den mest naturlige plassen.

Lenke til kommentar

... Om ein ser vekk i frå at dei delane som går føre seg i "notid" er dei desidert verste delane av AC-spela, og stort sett berre har som rolle å forsinke og underminere dei gode delane. Den tåpelege tvangstanken om at AC-universet må ha røter i det kontemporære og ein "forklaring" på kvifor du spring rundt i historiske miljø, er òg den framste årsaken til at manuset er så håplaust.

 

Ventar med gru på det uunngåelege "notids-spelet" i serien.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

... Om ein ser vekk i frå at dei delane som går føre seg i "notid" er dei desidert verste delane av AC-spela, og stort sett berre har som rolle å forsinke og underminere dei gode delane. Den tåpelege tvangstanken om at AC-universet må ha røter i det kontemporære og ein "forklaring" på kvifor du spring rundt i historiske miljø, er òg den framste årsaken til at manuset er så håplaust.

 

Ventar med gru på det uunngåelege "notids-spelet" i serien.

 

Og andre gleder seg.... laugh.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...