Gå til innhold

Sony lanserer Xperia U, S og P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel mer eller mindre som forventet fra sony i fjor da dual core var populært hadde de kun singel core,men alt annet var bra som kamera design!! Tror son satser på dem som vil ha best mulig mobil og ikke den raskeste motoren!! Vel tror sont vil selge stort med rett pris, og det ser det ut til at de gjør(folk flest trenger kun dual core) kun til ett lite stk spesialspill må man ha quadcore, dual core trenger man for å se video i full hd!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir skuffet over Sony når de lanserer 1 GHz x 2 i 2012 :(

 

Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det, men får ta det en gang til: Quad core er først og fremst en gimmick! Tester viser at dual core oppsett slår diverse quad core oppsett. Hjelper ikke med hundre tusen kjerner om de ikke fungerer optimalt sammen!

Dessuten er det som arqe88 sier, vi kan ikke utnytte dual core enda, gi det et år så kan det hende saken er en annen!

Lenke til kommentar

Det er ingen vitsmes quad core i smartphones når vi ikke engang kan utnytte dual core ordentlig. 4 kjerner er for PR

 

Det er jo akkurat det de har gjort i 4.0, sånn at tlfene drar nytte av dual core. Ganske sikker på at Samsung hadde lagt inn programering for å dra nytte av begge kjernene i Touch-wiz.

 

Og gjør du som NVIDIA er det vits i quad-core. Det er ikke vits med quad-core, så den sparer energi og bruker bare en, men apps som virkelig trenger det drar nytte av alle fire. Er bare å se videoen med det ball-spillet f. eks det :)

Lenke til kommentar

Sony Xperia S har fått pris fra 3 797,-

 

Men hva er prisen på de to andre modellene da?.

 

prisen til xperia s er ikke sikker, men viss den blir å koste 3797 vill nok u og p ligge runt 3000

Vist du forhåndsbestiller xperia s får du den fra 3 797,-.

ja, men prisen vil mest sannsynligvis synke når den kommer på lager

Endret av xoma
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir skuffet over Sony når de lanserer 1 GHz x 2 i 2012 :(

 

Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det, men får ta det en gang til: Quad core er først og fremst en gimmick! Tester viser at dual core oppsett slår diverse quad core oppsett. Hjelper ikke med hundre tusen kjerner om de ikke fungerer optimalt sammen!

Dessuten er det som arqe88 sier, vi kan ikke utnytte dual core enda, gi det et år så kan det hende saken er en annen!

 

Jo men bare 1 GHz x 2 synes jeg var litt lite. Jeg vurderer Xperia S men synes skjermen er litt stor, og når Sony lager en mobil med 4" skjerm så kunne de hvertfall putta inn 1,2 GHz x 2 , helst 1,4/1,5 GHz x 2 :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...