Gå til innhold

Tåler nervene dette, da? (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var høy "piss-i-buksa-så-skummelt" faktor i det første spillet for min del. :cry: En verdig arvtaker for Resident Evil (som, for min del, var skummelt i begynnelsen av serien). Begynte litt på 2'ern og 3'ern, men fullførte aldri. Litt usikker på om jeg kommer til å gjøre det, etter at PS2'en min tok kvelden etter 10 års tjeneste.

 

Hvis disse kommer på PSN til en rimelig penge, så kanskje det blir kjøp, men det ender vel med at jeg graver frem en PS2 emulator istedet. Må bare kjøpe inn en pakke bleier først :p

Lenke til kommentar

Det var høy "piss-i-buksa-så-skummelt" faktor i det første spillet for min del. :cry: En verdig arvtaker for Resident Evil (som, for min del, var skummelt i begynnelsen av serien). Begynte litt på 2'ern og 3'ern, men fullførte aldri. Litt usikker på om jeg kommer til å gjøre det, etter at PS2'en min tok kvelden etter 10 års tjeneste.Hvis disse kommer på PSN til en rimelig penge, så kanskje det blir kjøp, men det ender vel med at jeg graver frem en PS2 emulator istedet. Må bare kjøpe inn en pakke bleier først :p

 

Det er fortsatt mulig å få kjøpt seg en splitter ny PS2 på CDON til en tusenlapp. Er vel kanskje verd det hvis man har en samling PS2-spill liggende som man ikke får spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...