Gå til innhold

Få bedre lyd ut av mobilen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere være så vennlige å SLUTTE å anbefale Koss Porta Pro? Søppel. De er billige, ja, men ikke SÅ billige, og definitivt ikke gode.Mot-anbefaling: AKG K 518 - http://www.prisjakt.no/product.php?p=434687 (nei, man trenger ikke kjøpe de med grønn profilfarge :)

 

Kan DU være så vennlig å SLUTTE å kommentere her og slenge dritt om noe du tydeligvis ikke har peiling på? Søppel er de ikke. Har hatt mine i 8 år nå, om det ikke er lengre, iallefall så er de en av de beste hodetelefonene på markedet. De jeg har fungerer like godt som dagen jeg kjøpte de. I tillegg er det livstidgaranti på de, noe de fleste andre IKKE har! Støy for omgivelsene sies det? Whatever, det er jeg som skal høre på musikken og driter i det om andre blir "forstyrra" av det jeg hører på.

Lenke til kommentar

Det er jo du som tydeligvis ikke har peiling... :roll:

 

Hvis jeg har en rusten gammel bil som ikke kan gå i revers, 1.2. eller 4. gir, og hverken klimaannlegg, bremser eller lys fungerer, er den superbra da om den ikke går i stykker mer i løpet av åtte år? Nei.

 

AKG K 518 er langt bedre selv mtp pris/ytelse, det samme er f.eks. Sennheiser CX 300, som fåes til under 300kr (in-ear-plugger)

 

Når du sier "iallefall så er de en av de beste hodetelefonene på markedet" og baserer det på holdbarhet ALENE, ja da er det klart at du ikke r i nørheten av å vite noe som helst om noe som har med lyd å gjøre.

 

EOD.

 

red: Når det gjelder lydkvalitet, vil det med Android 4 være mulighet å bruke eksterne lydkort (USB-DAC) til avspilling av lyd dersom prodsenten legger til støtte for det.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...