Gå til innhold

Derfor får du ikke UMD-spillene på Vita (Vita)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipern, men det er sant som det sies; PSPen er langt mer populær i Japan, man kan se folk overalt som går med en PSP mens i Europa hører det til sjeldenhetene. Dette er et resultat av forbrukernes egne valg og jeg tror PSP bommet litt i Vesten ved å satse på hardcore-gamere i et marked hvor disse for det meste spiller på storkjerm eller PC.

Lenke til kommentar

Merkelig at USA og Europe snakker dritt om Japansk spille produksjon,

 

Tenk over det, masse store folk fra USA og Europe hvor de skriver japansk spill gjør det dårlig og at vestlige spill begynner og stige,

 

Vel visste du at det er ikke det som egentlig skjer det er bare USA ikke Europe (her) som er DE MEST DUMMESTE GAMERNE I VERDEN!.

 

Krever GTA og what you begizzez call it now hver måned. vert MMO er en wow klone , vert Rollespill er et manga spill,

 

Ohhh vestlige spill som Skyrim og WTF ANDRE DRITT DUNGEONS AND FUCK DRAGONS SOM DERE ELSKER;

 

FUCK THAT;

 

 

Husker dere når FF 8 kom ut, De måtte lage spillet simplere i Europe OG ENDA SIMPLERE i USA de fjernet faktisk byer og mange timer med underholdning i spillet. Dette har nå utviklet seg , med at Monster Hunter Online kommer ikke til resten av verden, masse annet shit, Men Capcom og andre store titler innen spill og konsoller, rett og slett gidder ikke fokusere på dere for dere er rett og slett en plage ...

 

 

Nye spill F, eks, Tera kommer ut i en simplere verisjon i vestlige land inkludert norge, for at visst de ikke gjør det vil dere klage det så i det helvete opp i skyene at de må gå F2P som Aion..

 

Lær dere kultur for fuck!#.

 

Bare se FF det er ødelagt, engelsk hovedsanger hvor en svart eller hvit amerikansk dame synger, visst det ikke er og suge !#"# til vestlige gamere så vet ikke jeg

 

 

(noen ganger må man slippe løs Hans Bauge i livet sitt)

Spesielt når man ser at Assasins Creed og Mass Effect 3 kostymer blir lagt til FF 13 -2 Dear jesus kan noen gi meg svar på denne galskapen, har Square Enix Blitt amerikansk ?? har de sugd ut de siste japanske inteligente de har -_-

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Merkelig at USA og Europe snakker dritt om Japansk spille produksjon,

 

Tenk over det, masse store folk fra USA og Europe hvor de skriver japansk spill gjør det dårlig og at vestlige spill begynner og stige,

 

Vel visste du at det er ikke det som egentlig skjer det er bare USA ikke Europe (her) som er DE MEST DUMMESTE GAMERNE I VERDEN!.

 

Krever GTA og what you begizzez call it now hver måned. vert MMO er en wow klone , vert Rollespill er et manga spill,

 

Ohhh vestlige spill som Skyrim og WTF ANDRE DRITT DUNGEONS AND FUCK DRAGONS SOM DERE ELSKER;

 

FUCK THAT;

 

 

Husker dere når FF 8 kom ut, De måtte lage spillet simplere i Europe OG ENDA SIMPLERE i USA de fjernet faktisk byer og mange timer med underholdning i spillet. Dette har nå utviklet seg , med at Monster Hunter Online kommer ikke til resten av verden, masse annet shit, Men Capcom og andre store titler innen spill og konsoller, rett og slett gidder ikke fokusere på dere for dere er rett og slett en plage ...

 

 

Nye spill F, eks, Tera kommer ut i en simplere verisjon i vestlige land inkludert norge, for at visst de ikke gjør det vil dere klage det så i det helvete opp i skyene at de må gå F2P som Aion..

 

Lær dere kultur for fuck!#.

 

Bare se FF det er ødelagt, engelsk hovedsanger hvor en svart eller hvit amerikansk dame synger, visst det ikke er og suge !#"# til vestlige gamere så vet ikke jeg

 

 

(noen ganger må man slippe løs Hans Bauge i livet sitt)

Spesielt når man ser at Assasins Creed og Mass Effect 3 kostymer blir lagt til FF 13 -2 Dear jesus kan noen gi meg svar på denne galskapen, har Square Enix Blitt amerikansk ?? har de sugd ut de siste japanske inteligente de har -_-

Du snakker mye om Final Fantasy, og jeg tror det meste av det du snakker om er takket være sammenslåingen av SquareSoft of Enix. De flyttet hovekontor, en del folk sluttet og de startet å totalt reprioritere hva som er viktig i spillene sine. Ofrer alt for glitrende cosplay design, og driter langt i gameplay og selv historien som de kuttet ut masse fra. En annen stor faktor er at de ikke lenger kan lage så store og bra spill fordi det koster for mye å holde samme grafiske standard gjennom hele spillet. Ja, musikken i de nye spillene er dritt, fordi Nobuo Uematsu sluttet når de ble Square Enix, og han har jo laget musikken helt fra første spill til store deler av det tiende. Litt trist fordi det han fokuserte på da var at det skulle være tidløst og stemningsfult. Square Enix har aldri laget noe av det du elsker, og de har ikke skiftet kurs, bare blitt sterkere på det de tror på.

 

Hvis du ser etter et kult og gammelt spill, så kan jeg anbefale Tombi!.

 

 

Horribelt hvordan de skal holde på, selv minnekortene er dyre og spesielle så du kan ikke kjøpe vanlige fra andre levrandører billigere eller koble dem direkte til PC-en din på noen måte uten deres software. :\ Det med minnekortene tror jeg nok var dråpen for at jeg ikke kommer til å kjøpe denne konsollen med mindre noen lager awesome minnebrikker som lar deg kjøre homebrews etc.

Endret av MMDE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...