Gå til innhold

Samarbeid mot dinosaurene (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke noen stor fan av spiral game studios.

Fyren som styrer skuta er en skurk med en moderne vri.

 

Får kickstarter funding, sparker bøtter og spann av developer teamet sitt, "låner" resurser(teksturer/modeller/lyder) fra andre spill - uten å spørre om lov.

 

Orion: DB virker helt ok for en liten vennegjeng, og kan sikkert gi noen timer med grei underholdning - men jeg kommer ikke til å gi dem noen penge støtte ved å kjøpe spillet.

Lenke til kommentar

Er ikke noen stor fan av spiral game studios.Fyren som styrer skuta er en skurk med en moderne vri.Får kickstarter funding, sparker bøtter og spann av developer teamet sitt, "låner" resurser(teksturer/modeller/lyder) fra andre spill - uten å spørre om lov.Orion: DB virker helt ok for en liten vennegjeng, og kan sikkert gi noen timer med grei underholdning - men jeg kommer ikke til å gi dem noen penge støtte ved å kjøpe spillet.

 

Kjenner faktisk Praz personlig, og synes heller ikke noe om han. Han var jævla ålreit før han begynte med UDK og ble høy på pæra. Etter det var han "bedre enn alle andre".

Lenke til kommentar

Er ikke noen stor fan av spiral game studios.

Fyren som styrer skuta er en skurk med en moderne vri.

 

Får kickstarter funding, sparker bøtter og spann av developer teamet sitt, "låner" resurser(teksturer/modeller/lyder) fra andre spill - uten å spørre om lov.

 

Orion: DB virker helt ok for en liten vennegjeng, og kan sikkert gi noen timer med grei underholdning - men jeg kommer ikke til å gi dem noen penge støtte ved å kjøpe spillet.

 

Stemmer dette så blir det ikke noe kjøp for min del, vil ikke akkurat støtte opp om ett slikt selskap.

Lenke til kommentar

Syntes det kan virke gøy, men kan også fort bli kjedelig etterhvert hvis alt man gjør er å løpe rundt å drepe 3 typer dinasaurer. Dårlig animasjon på t-rexen forresten, men det kan jeg overse hvis det er gøy!

 

3 typer kan være nok hvis de er skikkelig godt laget og de er forskjellige på en interessant måte. Bedre enn 30 typer med dårlig ai og kosmetiske forskjeller. Men jeg er enig:2 de tre bør jaggu være gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...