Gå til innhold

Nå får du vite ting først


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier ikke å kommentere på saker som virker lite interessante for det jeg anser for å være hw.no sitt tradisjonelle kjernepublikum (folk som er over gjennomsnittet interessert i hardware), men dette ble litt for mye selv for joviale gamle meg. Muligens har jeg misforstått, men dette ser for meg ut som ren reklame for en portal for kjendisnyheter, et slags krampeaktig oppgulp fra en gammel markedsgigant i litt slitt dress som gjerne vil være ung og kul og med på den nye festen. Jeg forstår ikke hvordan det er relevant for et nettsted som hw.no, ei heller hvorfor noen av leserne skulle finne det interessant. Nå har ikke jeg sjekket ut statistikken over hvem som leser hw.no da, så muligens er det bare at andelen soccer moms med hw.no som startside er mye høyere enn jeg tror.

 

Beklager for rant, det er ikke det mest konstruktive jeg vet. Likevel føler jeg at det er på tide å si i fra om at jeg som trofast leser av hw.no ikke synes artikler som denne hører hjemme på denne siden. Dersom majoriteten av leserne er uenig med meg er det fritt fram å ignorere denne posten.

 

Obs: Dersom artikkelen ble feilpostet og egentlig ikke hørte hjemme på hw.no så er det greit nok, men jeg synes likevel at den er av en slik kvalitet at den ikke burde være med på noen av sidene under tek.no-nettverket.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Problemet med sånne konspeter er at dersom de tilfeldigvis fanger opp trenger eller mote så klarer ikke brukerne å nyttegjøre seg av denne informasjonen. Det blir som at 60-årige damer skal opplyses om at det var trendy med bar mage.. de kan ikke nyttegjøre seg av slik info uansett. Man blir ikke trendy av å følge trender som en eller annen søkemotor har funnet frem for deg. Hele essensen forsvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...