Gå til innhold

Skytespill fra TrackMania-skaperne (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cluet med Mania-spillene er brukerskapt innhold. Godt å se at det fortsatt er noen som forstår hvor positivt dette kan være for spillopplevelsen, og du får så mye mer for pengene. Valve er også ekstremt gode på å lage spillene sine slik.

 

Ble jo veldig skuffet da BF3 kom og man ikke kunne modde det, men sånn blir det når de store selskapene bare tenker max kortsiktig fortjeneste, og dritten skal ut på konsoll samtidig.

Endret av DashFiss
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg stort. Nadeo er en av utviklerne som fortsatt har spillerfokus og faktisk prøver å gi kundene mest mulig "bang for the buck". Jeg husker med glede tilbake til det originale Trackmania, og hvor positivt ovverrasket jeg ble når det gikk opp for meg at jeg kunne bygge mine egne baner! Ikke nok med det, på flerspiller kunne jeg spille sammen med andre på baner satt sammen av andre.

 

Hadde ikke Trackmania hatt den kreative og sosiale komponenten i banebyggeren og flerspilleren med deling av baner, hadde den aldri blitt den suksessen den har blitt idag. Heldigvis har Nadeo funnet en suksess-oppskrift, og om de klarer å overføre den på en god måte til skytespillsjangeren, ser jeg frem til et skytespill med et veldig langt liv.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...